- 29 135 – 32 500 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Nezisková organizace Poradna pro integraci hledá vedoucí/vedoucího sociálních služeb pro pracoviště v Praze
Místo práce: Opletalova 921/6, 110 00 Praha 1
Forma práce: plný úvazek, na dobu určitou
Pozice: vedoucí sociálních služeb
Nástup: nejpozději červenec 2023
· přímá práce s klienty - poskytování odborného sociálního poradenství pro cizince - ambulantní i terénní formou v Praze, popř. v dalších regionech ČR (dle potřeby)
· realizace sociální práce s rodinami cizinců, pořádání volnočasových aktivit v rámci sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
· vedení sociálního oddělení (zejm. metodická podpora, vedení porad, hodnocení práce, kontrola docházky sociálních, interkulturních a vzdělávacích pracovníků)
· aktivní spolupráce s ředitelkou PPI
· vedení porad pracovníků sociálního oddělení
· kontrola měsíčních výkazů a docházky pracovníků sociálního oddělení
· aktivní účast na komunitním plánování v daném regionu
· jednání s orgány státní správy a samosprávy
· zodpovědnost za kvalitu poskytování služeb (spoluvytváření metodik, pracovních postupů atd., dohled nad jejich dodržováním)
· kontrola činnosti sociálního oddělení
· spolupráce se SUZ MV při realizaci Státního integračního programu
· spolupráce s fakultami VŠ při realizaci praxí a odborných stáží studentů humanitních oborů
· kontrola klientské databáze a metodická podpora uživatelů databáze
· zpracování statistických výkazů o činnosti organizace
· spolupráce s právním oddělením sledování legislativních změn s dopadem na cílovou skupinu
· PODMÍNKA - vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání odpovídající požadavkům na kvalifikaci sociálního pracovníka v oboru sociální práce, speciální či sociální pedagogika apod., dle Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
· výborná znalost zákona č. 108/2006 Sb. zákona o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách
· praxe v oboru sociální práce nebo v sociálním poradenství
· praxe ve vedení pracovního kolektivu
· schopnost poskytovat odborné poradenství a asistenci klientům z odlišného sociokulturního prostředí
· dobrá znalost náplně sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a schopnost realizace služby (pomoc při posilování sociálních a rodičovských kompetencí, stabilizace situace dítěte, prevence exkluze rodiny)
· schopnost pracovat v organizaci poskytující pomoc cizincům
· práce v týmu
· výborné organizační a komunikační schopnosti
· pečlivost při vedení dokumentace
· samostatnost, zodpovědnost, kreativitu, schopnost empatie
· znalost angličtiny na úrovni umožňující poskytování odborného poradenství
· dobrou znalost práce s PC (zejm. Outlook, Excel, datové aplikace)
· perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
VÝHODOU
· zkušenost s prací s cizineckou problematikou
· znalost dalšího jazyka
· zkušenost s poskytováním krizové intervence
· ŘP sk. B
· zajímavou a rozmanitou práci
· možnost realizace vlastních nápadů
· supervizi
· pravidelné vzdělávání
· smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
Nástup nejpozději od 1.7.2023
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis popisující Vaše dosavadní zkušenosti v oblasti sociální práce a důvod vašeho zájmu o pozici.
Uchazeči, kteří nesplní pro pozici zákonné kvalifikační požadavky, nebudou kontaktováni.
Do předmětu napište: Výběrové řízení Vedoucí sociálních služeb
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?