- Plný úvazek

Nezisková organizace Poradna pro integraci hledá vedoucí/vedoucího sociálních služeb pro pracoviště v Praze
Místo práce: Opletalova 921/6, 110 00 Praha 1
Forma práce: plný úvazek, na dobu určitou
Pozice: vedoucí sociálních služeb
Nástup: nejpozději červenec 2023
· přímá práce s klienty - poskytování odborného sociálního poradenství pro cizince - ambulantní i terénní formou v Praze, popř. v dalších regionech ČR (dle potřeby)
· realizace sociální práce s rodinami cizinců, pořádání volnočasových aktivit v rámci sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
· vedení sociálního oddělení (zejm. metodická podpora, vedení porad, hodnocení práce, kontrola docházky sociálních, interkulturních a vzdělávacích pracovníků)
· aktivní spolupráce s ředitelkou PPI
· vedení porad pracovníků sociálního oddělení
· kontrola měsíčních výkazů a docházky pracovníků sociálního oddělení
· aktivní účast na komunitním plánování v daném regionu
· jednání s orgány státní správy a samosprávy
· zodpovědnost za kvalitu poskytování služeb (spoluvytváření metodik, pracovních postupů atd., dohled nad jejich dodržováním)
· kontrola činnosti sociálního oddělení
· spolupráce se SUZ MV při realizaci Státního integračního programu
· spolupráce s fakultami VŠ při realizaci praxí a odborných stáží studentů humanitních oborů
· kontrola klientské databáze a metodická podpora uživatelů databáze
· zpracování statistických výkazů o činnosti organizace
· spolupráce s právním oddělením sledování legislativních změn s dopadem na cílovou skupinu
· PODMÍNKA - vyšší odborné či vysokoškolské vzdělání odpovídající požadavkům na kvalifikaci sociálního pracovníka v oboru sociální práce, speciální či sociální pedagogika apod., dle Zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách
· výborná znalost zákona č. 108/2006 Sb. zákona o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách
· praxe v oboru sociální práce nebo v sociálním poradenství
· praxe ve vedení pracovního kolektivu
· schopnost poskytovat odborné poradenství a asistenci klientům z odlišného sociokulturního prostředí
· dobrá znalost náplně sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a schopnost realizace služby (pomoc při posilování sociálních a rodičovských kompetencí, stabilizace situace dítěte, prevence exkluze rodiny)
· schopnost pracovat v organizaci poskytující pomoc cizincům
· práce v týmu
· výborné organizační a komunikační schopnosti
· pečlivost při vedení dokumentace
· samostatnost, zodpovědnost, kreativitu, schopnost empatie
· znalost angličtiny na úrovni umožňující poskytování odborného poradenství
· dobrou znalost práce s PC (zejm. Outlook, Excel, datové aplikace)
· perfektní znalost českého jazyka slovem i písmem
VÝHODOU
· zkušenost s prací s cizineckou problematikou
· znalost dalšího jazyka
· zkušenost s poskytováním krizové intervence
· ŘP sk. B
· zajímavou a rozmanitou práci
· možnost realizace vlastních nápadů
· supervizi
· pravidelné vzdělávání
· smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
Nástup nejpozději od 1.7.2023
Zašlete nám svůj strukturovaný životopis a motivační dopis popisující Vaše dosavadní zkušenosti v oblasti sociální práce a důvod vašeho zájmu o pozici.
Uchazeči, kteří nesplní pro pozici zákonné kvalifikační požadavky, nebudou kontaktováni.
Do předmětu napište: Výběrové řízení Vedoucí sociálních služeb
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.