- Zkrácený úvazek
O nás
Diakonie ČCE – středisko BETLÉM pomáhá lidem se zdravotním postižením a seniorům. Pro zajištění této pomoci poskytujeme vybrané sociální služby, podporujeme kontakt s rodinou a spolupracujeme s odborníky. Při poskytování pobytových služeb vytváříme malé domácnosti, v nichž má každý člen své jedinečné místo.
Místo výkonu práce: Ředitelství Diakonie ČCE – střediska BETLÉM, Morkůvky 149 + všechna zařízení sociálních služeb v ORP Hustopeče a ORP Hodonín
Předpokládaný nástup: od 1. června 2023, popř. dle dohody.
Přihlášku do výběrového řízení včetně všech požadovaných příloh je třeba odeslat nejpozději do středy 10.05.2023 do 24.00, a to výhradně elektronicky (tj. formou emailu s přílohami ve formátu PDF nebo Word) na e-mailovou adresu personalisty: e-mail přes
,- Strukturovaný životopis
- Motivační dopis (proč se ucházím právě o toto místo).
- Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (sken)
- Kopie dokladů o dalším vzdělání a absolvovaných kurzech (sken)
- Uvedení kontaktů, na kterých je možné vyžádat si reference o předchozí praxi v sociálních službách
Do předmětu e-mailu uveďte „Vedoucí Úseku sociálních služeb“
Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru, který proběhne v úterý 23.5.2023.
Náplň práce:
- Vedení týmu 8 vedoucích zařízení sociálních služeb – tj. jejich zaučování, hodnocení, plán dalšího vzdělávání
- Metodické vedení sociálních služeb, sledování aktuální legislativy a trendů v sociální práci a v poskytování soc. služeb
- Odpovědnost za plnění standardů kvality sociálních služeb, kontrola kvality poskytovaných sociálních služeb
- Kontakt s externími odborníky a konzultanty, prezentace sociálních služeb střediska na odborných grémiích, apod.
Co od Vás očekáváme:
- Vzdělání splňující kvalifikační požadavky na pozici sociálního pracovníka (tj. min. bakalářský stupeň v oboru sociální politika a sociální práce, popř. další obory dle § 110, odst. 4, zákona č. 108/2006 Sb.)
- Povinnost absolvovat praxi ve všech zařízeních (tj. seznámení s týmy, uživateli služeb, provozem)
- Doložitelná předchozí praxe v sociálních službách min. 5 let
- Výhodou je praxe u více poskytovatelů, v různých typech soc. služeb
- Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením týmu
- Znalost problematiky sociálních služeb (nejen podle zákona č. 108/2006 Sb.)
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC
- Aktivní řidič-řidička (ŘP skupiny “B“)
- Zkušenost s lidmi se zdravotním postižením a seniory výhodou
- Čistý trestní rejstřík
Další předpoklady uchazečů:
- Osobnostní zralost, psychická stabilita
- Organizační a praktické schopnosti
- Komunikativnost a flexibilita, schopnost týmové spolupráce
- Vysoká pracovní výkonnost a ochota učit se novým věcem
- Ochota řídit se hodnotami Diakonie ČCE a akceptovat obecné křesťanské hodnoty
Co Vám můžeme nabídnout:
- Smysluplná práce ve stabilní organizaci – HPP na 1,00 úvazek
- Mzda od 36.000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- Osobní rozvoj a odborný růst
- Zvýhodněné stravování na pracovišti
- Služební notebook a mobilní telefon
Benefity
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování