- Zkrácený úvazek
O nás
ACTIVA spol. s r.o. byla založena v roce 1992 a dnes patří k nejvýznamnějším firmám v oboru kancelářských a školních potřeb s nejširší sortimentní nabídkou na českém trhu. Sídlo společnosti a centrální sklad se nachází v Praze 9-Letňanech. Prostřednictvím svých poboček v Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Olomouci, Ostravě, Plzni a Ústí nad Labem zajišťuje ACTIVA distribuci zboží a servis více než 25 000 zákazníkům z řad firem, maloobchodů i velkoobchodů na celém území České republiky. Její roční obrat již několik let přesahuje 1,5 miliardy Kč, v současné době zaměstnává více než 420 pracovníků.
Náplň práce:
Pro pražský obchodní tým hledáme obchodního reprezentanta, který bude zodpovědný za veškeré obchodní aktivity ve svěřeném regionu. Hlavní náplní práce je péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových obchodních příležitostí v segmentu dodávek kancelářských potřeb, dále příprava výběrových řízení a nabídek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- prodejní schopnosti, obchodní zkušenosti výhodou
- zodpovědnost a samostatatnost
- komunikativnost
- schopnost řešení problémů
- ochotu k týmové spolupráci
- dobrou znalost EXCEL, WORD
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- transparentní a motivační systém odměňování
- zázemí úspěšné společnosti
- propracovaný systém firemního vzdělávání
- mobilní telefon
- služební vůz
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké benefity
- pracovní doba po-pá
Svých zaměstnanců si vážíme a podporujeme je celou řadou bonusů a příspěvků: Za každý odpracovaný den máte od nás stravenku za 150 Kč a plně ji hradíme. Zaměstnanecké slevy. Jelikož si zakládáme na dlouhodobé spolupráci, tak po roce Vám začneme dávat příspěvky do Cafeterie, v dalších letech pak finanční prémie za odpracovaná léta nebo týden dovolené navíc.