- Plný úvazek

Comac jobs s.r.o.
Customer Specialist - Praha
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Comac jobs s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Jsme výrobní společností, která se neustále rozvíjí, máme mnoho různých aktivit v oblasti obchodu, automotive, logistiky, spolupracujeme v různých oblastech a máme celkem 6 divizí. V tuto chvíli hledáme vhodného kandidáta, kandidátku na pozici:
Popis:
- Zodpovědnost za zákazníka, obchodní případ – zpracování objednávek, zadání do systému (SAP), komunikace se zákazníkem, dodavateli a skladem, dopravci
- Odpovědnost za včasné dodání dílů k zákazníkům a zpracování příslušné administrativy
- Monitorování a koordinace toku zboží celým dodavatelským řetězcem
- Každodenní komunikace se zákazníky, dodavateli, zákaznická podpora, vyjednávání se zákazníky a dodavateli ohledně změn v dodávkách, požadavcích
- Administrativa případu: vystavení objednávek, dodacích listů, fakturace, zpracovaní přijatých faktur, příjmu, reporty atd.
- Kontakt s odděleními logistiky, nákupu, přepravy
- Komunikace se skladem (koordinace dodávek, skladových zásob) a s ostatními členy týmu ohledně plánování objednávek, reklamací, nových projektů
- Po zapracování možnost podílet se na nových projektech
Požadujeme:
- Požadavky:
- VŠ nebo SŠ s odpovídající praxí
- (min 2 roky customer service, logistika, doprava apod.)
- Velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost mezikulturní komunikace (japonská společnost, asijští dodavatelé, středoevropští zákazníci)
- Týmovost, spolehlivost a přesnost, schopnost naslouchat, přesné plnění úkolů
- Dobrá znalost MS Excel, Office, SAP vítáno
- Analytické schopnosti, systematičnost
- AJ středně pokročile – každodenní komunikace; další jazyk vítán
- (Němčina, Polština, Maďarština, Ruština)
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- velmi příjemné prostředí kanceláří na Praze 5
- zajímavou a různorodou práci
- odpovídající platové ohodnocení
- možnost profesního růstu a rozvoje
- mnoho zaměstnaneckých výhod