Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Skip Pay je parta talentovaných lidí, kteří od roku 2018 zvládli společnými silami vystavět tvůrčí a rostoucí fintech startup přinášející revoluci v nakupování a placení. Jsme designéři, vývojáři, bankéři, markeťáci, muzikanti, cestovatelé a hlavně pohodáři. Každý jsme jiný, ale všichni jdeme za tím stejným. Nebojíme se selhání. Jdeme za tím nejlepším. Pohání nás nápady, ne byrokracie. Jsme na stejné vlně? Pojď s námi dělat placení dobré jméno.

Pár informací na úvod:

  • Staneš se součástí 15členného oddělení rozděleného do třech menších týmů – schvalování, vymáhání a právě zákaznická péče.
  • Cílem celého oddělení je zajištění požadavků všech našich zákazníků, vždy hledáme to nejlepší řešení a k srdci si bereme tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku.
  • Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme, jsme k sobě fér a hledáme cesty k tomu, abychom byli v práci maximálně spokojení.

Jak si tě představujeme a jaké zkušenosti se ti budou hodit?

  • Předchozí zkušenost a působení v call centru – máš zkušenosti s komunikací se zákazníky a víš, jak call centrum funguje.

  • Vynikající komunikační dovednosti – se zákazníky umíš přátelsky a empaticky komunikovat, jak v telefonické, tak i v písemné podobě, gramatická správnost je pro tebe samozřejmostí.

  • Prozákaznické myšlení – zákazník je pro nás vždy na prvním místě, zájem a ochota mu pomoci je prostě základ.

  • Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce – jsi člověk, na kterého je spolehnutí, umíš převzít zodpovědnost, ale zároveň jsi týmovým hráčem a budeš s námi táhnout za jeden provaz.

  • Vzdělání - bez zkoušky dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru jiného než na bydlení to nepůjde, pokud certifikací ještě nedisponuješ, v rámci zkušební doby ti s jejím získáním pomůžeme, musíš ale splňovat požadavek maturitního vzdělání.

Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?

  • Aktivní komunikace se zákazníky – budeš odbavovat požadavky a přání našich nových i stávajících zákazníků, a to jak telefonicky (příchozí a odchozí linka), tak písemně prostřednictvím e-mailu.
  • Efektivní a rychlá komunikace – pracujeme na rychlé a efektivní komunikaci, ale vždy s důrazem na potřeby a spokojenost zákazníka.
  • Zpracování zpětné vazby – budeš reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků a shromažďovat podněty pro vylepšení našich služeb, abychom zajistili, že naši zákazníci budou vždy maximálně spokojení.
  • Administrativní činnosti – kromě komunikace se zákazníky budeš zpracovávat i ostatní administrativní úkoly spojené s tvou prací.

Proč do toho jít s námi?

  • Pevná pracovní doba – 8:30–17:00h, pondělí až pátek, s možností práce z domova (i fullremote), nástup ihned.
  • Spravedlivé rozdělení práce – práce je rozdělena v rámci jednotlivých agend tak, aby se všichni mohli spravedlivě prostřídat.
  • Pečlivé zaškolení – při nástupu ti poskytneme důkladné zaškolení, aby ses cítil/a komfortně a připraveně.
  • Odměny nad rámec mzdy – šikovnost se vyplácí, nabízíme i různé odměny nad rámec mzdového ohodnocení.
  • Stabilní zázemí – jsme fintech firma se stabilním zázemím jedné z největších českých bank – ČSOB.
  • Přátelský tým – menší tým opravdu přátelských kolegů, kteří ti vždy rádi pomohou a postarají se o zábavu i v náročnějších dnech.
  • Moderní firemní kultura – týden volna navíc, sick days, možnost home office, případně remote, firemní akce, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál atd.

Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
FRANCES s.r.o. | FRANCES s.r.o. | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. října
MEWS SYSTEMS, s.r.o. | MEWS SYSTEMS, s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. září
REGUTEC a.s. | REGUTEC a.s. | Němčičky, Brno-venkov Němčičky, Brno-venkov
  • 37 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. června
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 28. března
MEWS SYSTEMS, s.r.o. | MEWS SYSTEMS, s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. června
VSHosting s.r.o. | VSHosting s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 26. února
VSHosting s.r.o. | VSHosting s.r.o. | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 35 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 15. ledna
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Brno Brno
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. června
Krajské ředitelství policie Pardubického kraje | Krajské ředitelství policie… | Pardubice Pardubice
  • 25 610 – 35 720 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. května
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
CPHCL Panorama, s.r.o., SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Česká pošta, s.p., Waf-Waf Group s.r.o., BayWa r.e. Solar Systems s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, O2 Czech Republic a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NP48, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Kronium s.r.o., Metrostav a.s., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Broker Investment, s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Trenkwalder a.s., Twisto payments a.s., Orienta Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Sabores s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Etimos Human s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Automyčka Express s.r.o., SYNERGIE, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., JOBSTART s.r.o., B2M.CZ s.r.o., BOURÁNÍ BARIER VZDĚLÁVÁNÍM A PŘESHRANIČNÍ SPOLUPRÁCE NAPŘÍČ GENERACEMI, nadační fond, AAA poptávka, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., FRANCES s.r.o., ARCgroup s.r.o., People Dynamic s.r.o., Farmíto s.r.o., Business Aggregator, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Daňový specialista / specialistka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Technik / technička BOZP, Specialista / specialistka státní správy, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Krč, Praha, Nové Město, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Černý Most, Praha, Smíchov, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Kyje, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Holešovice, Praha, Řepy, Praha, Nusle, Praha, Stodůlky, Praha, Třebonice, Praha, Chodov, Praha, Vršovice, Praha, Břevnov, Praha, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

design zájem zkušenost