
Grafton Recruitment s.r.o.
Office Administrátor / Týmový/Á Asistent/Ka
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš rád/a rozmanitou práci, kde se prolíná administrativa, komunikace a péče o chod kanceláře? Jsi samostatný, pečlivý člověk, kterého baví pomáhat ostatním a být přirozenou podporou týmu? Do menšího, přátelského kolektivu hledáme šikovného parťáka/parťačku, který/á bude mít na starosti zajištění hladkého provozu kanceláře a stane se důležitou součástí každodenního fungování firmy.
Co budeš mít na starosti:
- Zajištění každodenního chodu kanceláře – od pošty a návštěv, přes objednávání kancelářských potřeb až po drobnou správu vozového parku či rezervaci letenek
- Práce na recepci, přímý kontakt s návštěvami, vyřizování telefonátů a běžné administrativní úkoly
Podpora týmu v administrativních činnostech – např. tvorba jednoduchých smluv, předávacích protokolů, formátování dokumentů a kontrola výstupů
- Správa pokladny a vedení knihy jízd
Spolupráce na ad hoc projektových a týmových úkolech
- Základní práce s tabulkami (v prostředí Google Docs), jednoduché přehledy a evidence
- Komunikace v češtině na vynikající úrovni – psaná i mluvená forma je důležitá
- Občasné použití angličtiny – základní e-mailová komunikace nebo telefonát zvládneš bez stresu
POŽADAVKY:Koho hledáme:
-
Máš minimálně SŠ vzdělání a pracovní zkušenosti z administrativy (nemusíš být přímo office manažer, ale víš, jak to v kanceláři chodí)
- Umíš přirozeně a příjemně jednat s lidmi – kolegy i hosty
- Zvládneš samostatně zařídit, co je potřeba – nečekáš, až ti někdo zadá úko
Dokážeš pracovat pečlivě, přemýšlet nad svěřenými úkoly a nebojíš se psaní ani vyjadřování
- Umíš pracovat v Excelu nebo Google Sheets – alespoň na základní úrovni
- Ovládáš angličtinu na komunikativní úrovni
BENEFITY:
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu
- Fin. bonus
- Dlouhodobou spolupráci na HPP
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dní dovolené
- Sick days
- Možnost růstu, školení a certifikací
📍 Kancelář: Praha 4