- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte pestrou a zajímavou práci ve které není nuda? Máte rád/-a organizování a komunikaci? Máte radost, když můžete věci dotahovat do konce?
Pokud ano, hledáme právě vás na pozici Administrátora back office.
A co takový administrátor vlastně dělá?
hodně času tráví telefonováním
přijímá požadavky od zákazníků a kolegů z obchodního oddělení
eviduje požadavky do systému
zpracovává smlouvy
komunikuje s pobočkami
objednává externí dopravu
řeší nenadálé situace aj.
Jak náš administrátor vypadá?
je aktivní a má rád když se kolem něj stále něco děje
je zákaznicky zaměřený, takže pokud to jen trochu jde, snaží se vyhovět a zajistit….
baví ho organizovat
baví ho práce s počítačem
když je spokojený zákazník, je spokojený i on
cítí se dobře v prima pracovní partičce :-)
Jak administrátor prací u nás získá?
práci v prima firmě a přátelském týmu
pestrou práci v kanceláři
práci v režimu pondělí – pátek
nástupní plat ve výši 34 tis. + další bonusy
místo pracoviště Nehvizdy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?