- Plný úvazek

Do you speak fluent Dutch and do you have experience from customer service or HR administration? Great! We might be looking for you!
Our client, international pharmaceutical company, is looking for suitable candidates for the role of
HR administrator with Dutch
The main activity will be taking complex care of internal HR system. You will be the first point of contact for all the employees of the company within EMEA region and you will be dealing with requests regarding new employment contracts, expiring contracts, keeping tracks of attendance, benefit portfolio and also all the administration connected to these processes (e.g. promotion, company´s policy issues, support of payroll department etc.)
The ideal candidate has:
- 1-3 years of experience in similar field (customer support, HR admin)
- Very good knowledge Dutch (C1 level) and english (B2)
- Great communication skills and problem solving attitude
- Customer-service mind
- Ability to multitask, dynamics, reliability
- Immediate start possible
Our client offers:
- Independent, responsible role in stable, international environment
- Daily usage of foreign languages
- Professional and career growth
- Wide range of benefits : extra vacation, 5 sickdays, meal vouchers, cafeteria system
- Immediate start possible
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.