- Plný úvazek
O nás
To, co začalo nápadem několika přátel, se rozrostlo do jedné z největších antivirových firem světa. Z malé dynamické firmy jsme se stali globální značkou působící ve více než 200 zemích světa.
Naše společnost již od roku 1987 vyvíjí bezpečnostní software, který drží rekordní počet ocenění. Za to v dnešní době vděčíme více než 2 000 zaměstnancům po celém světe. Aktuálně patříme mezi pět největších antivirových společností na světě a v České republice jsme jedničkou. Každý den detekujeme na 300 tisíc vzorků unikátního malwaru. Jejich analýzou neustále zlepšujeme náš bezpečnostní software, na který spoléhá více než 110 milionů uživatelů po celém světě. I přes expanzi společnosti jsme zůstali věrni našim původním zásadám a hodnotám. Nesnažíme se jít nejlehčí cestou, máme odhodlání věci měnit. Ke všemu přistupujeme férově a čestně.
V Česku dnes vede k úspěchu více než 150 zaměstnanců. Svou práci máme rádi a věříme sobě i tomu, co děláme. Uvědomujeme si, že v práci trávíme půlku našeho bdělého života a víme, že zaměstnání není jen o práci samotné, ale také o příjemném prostředí, dobré partě a otevřené komunikaci. Věříme, že dobrá spolupráce, vzájemná důvěra a otevřená komunikace nás dělá tím, čím jsme.
Náplň práce:
Chceš pracovat u přední technologické firmy, kterou, nejen v České republice, zná snad každý uživatel počítače? Máš jedinečnou příležitost! Právě hledáme kandidáta či kandidátku pro náš tým zákaznické podpory.
Rád/a komunikuješ a nebojíš se zeptat? Zvládáš komunikovat po telefonu, emailu a chatu? Umíš naslouchat a rozpoznat, co je pro zákazníka vhodné? Porozumíš požadavkům různých zákazníků?
Máš chuť:
- Komunikovat se zákazníky a obchodními partnery?
- Připravovat cenové nabídky?
- Pečovat o stávající zákazníky, zjišťovat jejich potřeby a nabízet jim vyšší verze produktů?
- Oslovovat kontakty získané prostřednictvím webových stránek s cílem nabídnout produkty ESET?
- Aktivně oslovovat stávající zákazníky s nabídkou vhodného produktu v rámci probíhající kampaně?
- Provádět následné telefonáty na stávající a potenciální zákazníky, zejména však na zákazníky, kteří mají zkušební licenci?
- Doplňovat databáze?
Že je to práce přímo pro Tebe? Tak čti dál, ať víš, co od Tebe potřebujeme.
Ideální je, pokud:
- Je tvým cílem výsledek.
- Máš prodejní dovednosti.
- Umíš pracovat samostatně i v týmu.
- Rád/a se učíš novým věcem, komunikuješ, nebojíš se zeptat.
- Jsi samostatný/á a spolehlivý/á.
- Máš minimálně středoškolské vzdělávání s maturitou.
- V angličtině vyřídíš jednoduchý telefonát a přečteš si email.
Tohle můžeš na oplátku čekat od nás:
• Zajímavou práci pro přední technologickou firmu.
• Prvotní zaškolení a následný další rozvoj, který společně naplánujeme.
• Za bezvadnou práci motivující finanční ohodnocení.
• Řadu zajímavých benefitů jako plně hrazené stravenky, volný výběr volnočasových benefitů v rámci Kafeterie, možný příspěvek na životní či penzijní připojištění, týden dovolené navíc, věrnostní odměny, spousta ovoce a zeleniny, nealko nápojů na pracovišti, dále pak polévkové pondělky, angličtinu a masáže na pracovišti.
• Příjemné pracovní prostředí, založené na neformálních vztazích.