- Plný úvazek

Specialista zákaznické podpory
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi ti dělá radost? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory.
Na čem budeš u nás pracovat?
Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady.
Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami.
Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami Leo Express a smluvními prodejci.
Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.
O Tobě
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
Dokážeš vést telefonní hovor v angličtině a dokážeš rychle reagovat v tomto jazyce.
Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech.
Máš v sobě zákaznický přístup.
Orientuješ se v programech MS Office, Internet, Outlook.
Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda.
Nutná komunikativní angličtina a polština.
Na co se u nás můžeš těšit?
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí.
Každý den u nás v Leo Express Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál.
Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký, dlouhý týden).
Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy.
Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma.
Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?