- 50 000 Kč
- Plný úvazek
Specialista zákaznické podpory
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi ti dělá radost? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory.
Na čem budeš u nás pracovat?
Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady.
Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami.
Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami Leo Express a smluvními prodejci.
Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.
O Tobě
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
Dokážeš vést telefonní hovor v angličtině a dokážeš rychle reagovat v tomto jazyce.
Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech.
Máš v sobě zákaznický přístup.
Orientuješ se v programech MS Office, Internet, Outlook.
Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda.
Nutná komunikativní angličtina a polština.
Na co se u nás můžeš těšit?
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí.
Každý den u nás v Leo Express Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál.
Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký, dlouhý týden).
Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy.
Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma.
Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.