- Plný úvazek

Specialista zákaznické podpory
Hravě zvládáš více věcí najednou a pozitivní komunikace s lidmi ti dělá radost? Pokud se chceš stát nepostradatelným rádcem pro naše cestující a chceš vyplnit chybějící článek týmu call centra, volné sedadlo, které na Tebe u nás čeká, je pozice Specialista zákaznické podpory.
Na čem budeš u nás pracovat?
Naši cestující Tě budou kontaktovat, když si nebudou s něčím vědět rady.
Prostřednictvím telefonu a emailu budeš odpovídat na jejich otázky spojené s cestováním a našimi dalšími službami.
Budeš naší spojkou, co se týče spolupráce s palubním personálem, dispečery, pokladnami Leo Express a smluvními prodejci.
Tvým úkolem bude poskytování informací a řešení podnětů našich zákazníků.
Také budeš pomáhat zákazníkům řešit jejich reklamace u naší společnosti.
Dále od tebe budeme potřebovat, pomoct se správou firemního Facebook profilu.
O Tobě
Máš minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
Můžeš se pochlubit plynulou znalostí češtiny slovem i písmem.
Dokážeš vést telefonní hovor v angličtině a dokážeš rychle reagovat v tomto jazyce.
Už od malička jsi upovídaný a vynikáš v komunikačních schopnostech.
Máš v sobě zákaznický přístup.
Orientuješ se v programech MS Office, Internet, Outlook.
Pokud máš zkušenosti z call centra, bude To pro Tebe velká výhoda.
Nutná komunikativní angličtina a polština.
Na co se u nás můžeš těšit?
Kolem sebe budeš mít partu kolegů, co Ti vždy rádi poradí.
Každý den u nás v Leo Express Tě posune ve Tvém rozvoji o kousek dál.
Čeká na Tebe počáteční zaškolení a práce na směny (krátký, dlouhý týden).
Budeš pracovat pro firmu, která mění trh osobní přepravy.
Můžeš se kochat krajinou z našich vlaků a autobusů zdarma.
Pořádáme různé brainstormingové a teambuildingové akce mimo office.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.