Tato nová nabídka tě určitě nadchne. :-) Spojili jsme dvě pozice, z každé vzali něco a vytvořili ti tak místo na míru. Dostaneš příležitost dělat velmi různorodou práci, která pro tebe rozhodně nebude stereotypní. Budeš se starat o naše zákazníky a z části zajistíš chod recepce. Měl/a bys být parťák, který je komunikativní, vstřícný s pro-zákaznickým přístupem. Jestli ti tyto schopnosti nejsou cizí, ozvi se a my se s tebou velmi rádi potkáme u osobního pohovoru. ;-)
Jak bychom si tě představovali?
SŠ vzdělání ukončené maturitou.
Zkušenost na „customer care“ pozici výhodou.
Dobrá znalost práce na PC.
Výborné organizační schopnosti.
Komunikativní, příjemnou a pro-zákaznicky orientovanou osobu.
Proaktivní přístup k práci.
Samostatnost a smysl pro odpovědnost.
Odolnost proti mírnému stresu.
Co bude tvou náplní práce?
Kompletní administrativní podpora portálu HyperSlevy.cz.
Telefonický a emailový kontakt nejen s partnery, ale i koncovými zákazníky.
Práce v interním systému.
Komunikace napříč celou společností.
Spolupráce s adminkami, obchodníky, team leaderem.
Přijímání návštěv (klienti, obchodní partneři atd.).
Přijímání a zpracování došlé dokumentace, telefonátů či došlé pošty od klientů.
Administrativní podpora – kurýr, zajištění občerstvení pro návštěvy a zaměstnance, objednávání kancelářských potřeb apod.
Záskok za Office manažerku v případě její nepřítomnosti, kdy budeš zodpovídat také za
asistenci přímo výkonnému řediteli.
Čím tě za to odměníme?
Pěkné pracovní prostředí v nově zrekonstruovaných kancelářích.
Práce v přátelském a rozvíjejícím se kolektivu.
Pracovní poměr na dobu neurčitou.
Fixní mzdu a osobní ohodnocení na základě výsledků.
Benefity v podobě Cafeteria systému – v hodnotě 18.000 Kč/ rok (vstupenky na kulturu a výstavy, cestování, gastro, fitness nebo wellness).
Relax zóna, letní terasa, káva a pitný režim zdarma, firemní akce a teambuildingy.
Pro sportovce příspěvek na MultiSport kartu.
SickDays.
Částečně pružná pracovní doba.
Nástup IHNED