- 30 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Popis pozice:
Láká Vás pracovat v oblasti bezpečnostních služeb?
Hledáte různorodou zajímavou práci nejen v kanceláři, ale také v terénu?
Dokážete zajistit ostrahu objektů s pomocí svěřených zaměstnanců?
Troufáte si řídit a motivovat tým?
Co na Vás čeká?
Zajímavá práce v terénu (Praha, Kladno, Středočeský a Jihočeský kraj)
Práce s lidmi - nábor bezpečnostních pracovníků, výcvik, školení (tým je třeba koordinovat a občas také obměnit součástí jsou i nábory a zaškolení nových pracovníků)
Řízení svěřené zakázky (nábor, plánování pracovních směn, podklady pro personalistiku, reporting)
Komunikace s klientem (reporty práce zpracované v MS Office)
Administrativní a manažerská podpora vedení
Zpracovávání bezpečnostních auditů
Naše požadavky
Trestní bezúhonnost
Středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou (není podmínkou)
Znalost práce na PC - zejména MS Office(Word, Excel), internet
ŘP sk. B (aktivní zkušený řidič podmínkou)
Časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost
80hod měsíčně/dpp
Komunikativnost
Co nabízíme?
Zajímavé platové ohodnocení
Nástup možný ihned
Práci ve stabilní české společnosti se zkušenostmi více než 20 let na trhu
Možnost práce po celé ČR
Motivační odměny, benefity (sl.vozidlo k soukromým účelům, možnost práce z domu, sl.telefon pro soukromé účely)
Zaučení
Služební vozidlo, notebook, mobilní telefon
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?