- 24 580 – 26 200 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce:
Revoluční č.p. 724/7, Staré Město, 110 00 Praha 1
Pro významného klienta – společnost působící druhé desetiletí v oblasti financí hledáme vhodného kandidáta na pozici Account Manager.
Jedná se o pozici zaštiťující externí složku obchodních aktivit klienta, její pracovník zodpovídá za bezproblémový provozní a obchodně-procesní chod společnosti, plní své dlouhodobě zadané cíle a operativně řeší veškeré nově vzniklé skutečnosti.
V rámci uvedeného uplatnění se předpokládají časté služební cesty po i mimo území ČR, kandidát proto musí být časově flexibilní a je kladen důraz na odpovídající schopnosti.
Svá CV s fotografií a motivačním dopisem zasílejte prosím do 20.03.2016 18:00 na:
e-mail přes
Kandidáty vybrané do druhého kola budeme kontaktovat do 1.5.2016, kontakt neúspěšných kandidátů bohužel není technicky možný.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.