- Plný úvazek

Splnili jste si již svůj pracovní cíl a hledáte novou výzvu a směr? Nových obchodních příležitostí máme opravdu dost, takže se rozhodně nudit nebudete.
Budete pracovat v dobrém kolektivu stabilní české firmy, která již 25 let pomáhá lidem a firmám najít řešení, která jim díky moderním technologiím usnadňují život.
Náš energický tým aktuálně hledá šikovného parťáka/parťačku na pozici Account Managera.
Zaměřením JOYCE ČR, s.r.o. jsou komunikační technologie a alternativní zdroje energií. Joyce již tradičně staví na silném technickém zázemí, umožňujícím navrhovat a implementovat celková řešení tak, aby dlouhodobě vyhovovala specifickým potřebám jednotlivých zákazníků.
Co bude Vaší náplní:
Vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí
Péče o klíčové zákazníky, posilování vztahů s důležitými obchodními partnery
Obchodní analýza a příprava jedinečných řešení pro naše klienty
Koordinace obchodních, technických a logistických procesů souvisejících se zakázkami
Jakého člověka hledáme a jaké předpoklady by měl splňovat?
Hledáme šikovného člověka se střední školou, nejlépe technického či obchodního zaměření
Zkušenosti v komunikaci a zjišťování potřeb u klienta – minimálně 2 roky
Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni slovem i písmem (B2) (komunikujeme s dodavateli přes videokonference a emailem)
Aktivního řidiče (průkaz sk. B)
Člověka, který má chuť se dále učit a rozvíjet
Těšíme se na:
Pozitivně naladěného člověka – tato práce je práce s lidmi, o lidech a pro lidi
Člověka, za kterým jsou vidět výsledky práce
Člověka, který je zaměřený na plnění obchodních plánů a cílů
Kolegu či kolegyni s příjemným vystupováním, se schopností samostatného nalézání
řešení, vlastní iniciativou a aktivitou
Nástup možný ihned.
V práci se potkáš s fajn lidmi, jako jsi Ty a můžeme si dát společné ranní kafíčko.
Dále získáš spoustu dalších benefitů, jako jsou:
o home office
o pružná pracovní doba
o teambuilding
o občerstvení na pracovišti
o dovolená navíc
o sick days
o finanční bonusy
o příspěvek na vzdělávání, sportovní aktivity, pojištění
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?