- 29 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Indicada – personální agentura s pobočkami v Moravskoslezském kraji a Polsku. Od roku 2014 jsme pomohli více než 40 000 uchazečům najít práci. Zakládáme si na individuálním a férovém přístupu, rychlém jednání a spolehlivosti. Naším cílem je vždy spokojenost zájemce o zaměstnání.
Hledáš uplatnění ve stabilní mezinárodní společnosti?
Nebojíš se komunikace, máš dobré organizační schopnosti a svěřené úkoly řešíš zodpovědně?
Chceš získat nové zkušenosti?
Hledáme právě Tebe.
Ptáš se jaká by byla tvoje náplň práce? Je to jednoduché:
Potřebujeme někoho zodpovědného, který bude administrativní podporou pro oddělení kontroly, perfektně zvládne organizaci a nebojí se komunikovat v angličtině.
Budeš připravovat, zakládat a archivovat dokumenty, kontrolovat účetní doklady a komunikovat se subdodavateli.
Co požadujeme?
Potřebujeme aby ses nebál/a komunikovat v angličtině a měl/a trochu organizačního ducha.
Určitě budeme rádi a oceníme, když se zapojíš do týmu s novými nápady a řešeními.
Office a hlavně excel pro tebe nejsou záhadou a pohybuješ se v něm jako ryba ve vodě.
Měl/a by jsi mít vystudovanou školu s ekonomickým zaměřením.
Vůbec nevadí, že nemáš výšku, dáváme šanci i šikovným středoškolákům.
Zkušenosti na obdobné pozici pro tebe budou určitě výhodou.
Pokud Tě nabídka zaujala a chceš si o ní popovídat u dobrého kafe, neváhej odpovědět přes odpovědní formulář nebo se informuj na tomto čísle: zobrazit tel. číslo
Těšíme se na Tvou reakci.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.