- 54 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
OUR CLIENT'S MESSAGE:
In our organisation, every single employee has a stake in the company’s success while having fun doing what they are passionate about. We are very team driven, and we operate in ways that put collective goals ahead of individual glory; we are destined to succeed because we are a nimble organisation that can rise to any challenge we may face. In our working environment that is driven by passion and energy on each project, where all the team members are involved with, we are fun to work with and you can develop while making a true difference.
We contact and serve our customers in international languages and each person is in the heart of the decision making process. We love what we do, and it shows in what we create and in the strong relationships we built with our customers and the positive working environment we all share.
Our client portfolio includes global corporations within the fashion & branding sector that are market leaders in their sector. We take an integral part of such success by delivering unique designs of retail solutions that includes: Branded Stores, Shop-in-shops, Product Displays and In-Store communication. Always achieved by providing a level of service in design, engineering, production, distribution and implementation of retail fixtures that exceeds client expectations over and over.
Don't just take our word for it. Join us and experience it first hand!
ABOUT THE ROLE:
As an Account Manager, you will be the main person in charge of client services. Therefore in order to do this effectively with every project, you must be a highly organised individual with solid communication skills, strong planning as well as presenting and negotiating attributes, which are key for success.
Within this role you will be working closely with the designers, CAD engineers, production managers, assembly teams, logistic department, installation teams and finance teams.
As an Account Manager you will be reporting to the Head of Operations or to the Managing Directors.

Pokud se chystáte na dovolenou, budete dlouhodobě mimo kancelář nebo jste nemocní, nezapomeňte si nastavit automatickou odpověď. Ukážeme vám, jak má vypadat a připojíme i vzory možných odpovědí. V článku naleznete i vzor automatické odpovědi v angličtině. Víte, že ve svém Outlooku můžete nastavit i pravidla, jak se bude příchozí pošta třídit?

Vybrat si dobře firmu, ve které budete pracovat, neznamená jen brát super výplatu. Zvlášť pokud jde o práci rukama, kde jde často i o zdraví a čas pro sebe a rodinu. Dobrý zaměstnavatel také otevřeně komunikuje, nabízí jistoty a je předvídatelný. Už při prvním kontaktu tak můžeme poznat, jestli něco nehraje.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.