- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Náplň práce – implementace nových personálních firemních procesů do praxe, řízení personálních procesů a příprava na jejich zlepšení, komunikace napříč firmou ohledně HR procesů, spolupráce s managementem firmy při rozvoji zaměstnanců, strategické řízení personálních změn, zaštítění kompletní personální politiky v rámci společnosti, školící a benefitní systém, kontakt s absolventy a školami, čerpání dotací, adaptační proces zaměstnanců, motivační systémy a systémy odměňování, rozvoje, hodnocení zaměstnanců, příprava podkladů docházky, komunikace s úřady, monitorování situace na trhu práce, příprava konkurzních řízení, koordinace personálních agentur, vedení personální evidence, vyřizování požadavků zaměstnanců, reporting nadřízenému
POŽADAVKY
SŠ/VŠ vzdělání
praxi v oblasti řízení a tvorby HR procesů a strategií – podmínkou
komunikativní znalost anglického jazyka
týmovost a schopnost motivovat a koučovat
komunikativnost, samostatnost, spolehlivost
tah na branku a schopnost o věcech nejen mluvit, ale i realizovat
komunikační, prezentační, argumentační schopnosti
diskrétnost
flexibilita
BENEFITY
práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě
možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje
zaměstnanecké věrnostní benefity
flexibilní pracovní dobu
práci v příjemném prostředí a sympatický kolektiv
příspěvek na zaměstnanecké stravování
a jiné
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?