- Plný úvazek
Jaké budou Vaše hlavní zodpovědnosti:
- Kompletní zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
- Vedení personální agendy zaměstnanců (smlouvy, dodatky, osobní složky, HRIS)
- Příprava podkladů pro zpracování mezd, kontrola evidence pracovní doby
- Koordinace externích dodavatelů služeb (DPZ agentury práce a další)
- Podílení se na implementaci a kontrole dodržování firemních personálních procesů a směrnic
- HR Controlling – sledování a vyhodnocování svěřených KPI a příprava zpráv (reporting)
- Podpora a poradenství liniovému managementu v provádění personální práce
- Podílení se na lokálních i globálních HR projektech
- Aktivní vytváření pozitivního HR marketingu, spolupráce se školami, institucemi apod.
- Spolupráce na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců, hodnocení pracovního výkonu
Jaké předpoklady musíte splňovat:
- min. SŠ vzdělání
- Praxe 2 roky v oblasti lidských zdrojů (ve výrobní společnosti výhodou)
- Prokazatelné zkušenosti s aktivním náborem
- Znalost AJ slovem i písmem na úrovni minimálně B2 dle CEFR
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- Vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, pečlivost a důslednost
- Pozitivní přístup, loajalita a důvěryhodnost
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)



