
Grafton Recruitment s.r.o.
Junior Treasury Specialista - FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Oblast: FINANCE- ŘÍZENÍ FINANČNÍ ZDROJŮ – TREASURY – CASH FLOW REPORTING
Jazyky: komunikativní ANGLIČTINA (španělština výhodou)
Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)
Společnost: Mezinárodní IT společnost působící v 70 zemích světa
Pokud máte předchozí znalosti či zkušenosti v oblasti FINANCÍ či ÚČETNICTVÍ, pracujete v Excelu a zvládáte funkce a kontingenční tabulky, hledáme na pozici Junior Treasury specialisty právě vás!
Jako Junior Treasury Specialista budete:
- zodpovídat za zprocesování veškerých bankovních transakcí
- kontrolovat bankovní transakce nahrané do systému SAP, dohledávat případné rozdíly a řešit nesrovnalosti,
- zpracovávat cash flow, predikce a reporting,
- připravovat platební příkazy, řešit schvalování plateb a s tím související komunikaci,
- účtovat o přecenění bankovních účtů vedených v cizích měnách,
- provádět měsíční odsouhlasení zůstatků na bankovních účtech se zůstatky v hlavní knize,
- komunikovat napříč všemi odděleními
POŽADAVKY:
Bez čeho se na pozici Junior Treasury Specialisty neobejdete?
- Vzdělání v oblasti financí/ekonomie/účetnictví.
- Komunikativní znalosti angličtiny pro každodenní komunikaci
- Znalosti finančních procesů a účetnictví
- Schopnosti pracovat na PC a s MS Office (především Excel a jeho funkce)
- Pečlivosti a analytického myšlení
Výhodou bude pokud máte:
- Uživatelskou znalost systému SAP pro práci v systému
- Předchozí pracovní zkušenost v oblasti financí a účetnictví
- Znalost španělského jazyka
BENEFITY:
Na jaké benefit se můžete těšit?
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)
- 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
- 2 placené dny na externí školení
- Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
- Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
- Zaměstnanecké slevy
- Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
- Teambuildingy a zaměstnanecké akce