- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Disponujete znalostí anglického jazyka? Vyhovuje Vám vlastní zodpovědnost a organizace práce? Jste pečlivý a organizačně schopný člověk?
Pro společnost, zabývající se montážemi po celém světe, hledám nového člena do týmu - Junior office manažera/asistenta!
Práce je vhodná jak pro absolventy, kteří hledají své první uplatnění a chtějí nadále růst, tak i pro zkušené kandidáty/kandidátky s praxí v administrativě.
Náplň práce:
- vyhledávání a zajišťování ubytovacích kapacit pro realizaci zakázek
- správa karet zaměstnanců
- komunikace s úřady, účetní atd.
- administrativní práce dle pokynů jednatelů či Office manažerky
- SŠ/VŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- řp. B
- práce na PC (MS Office)
- pečlivost, organizovanost a zodpovědnost
- stabilní práci v malém a přátelském kolektivu
- základní nástupní mzdu 25.000Kč s dalším růstem
- palivovou kartu (příspěvek na dojíždění)
- 2x ročně bonus 10.000Kč (před letní a zimní dovolenou)
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní dobu vč. home office
- občerstvení na pracovišti
Zaujala Vás nabídka? Pak mi pošlete Váš životopis přes ikonu "odpovědět"
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?