- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Podpora zákaznického centra s němčinou
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Mluvíte plynně německy a chcete němčinu denně využívat při své práci?
Komunikace se zákazníkem po telefonu a e-mailem Vám nedělá problém, pracovat v aktivním call centru však nechcete?
Hledáte propojení administrativy a práce s lidmi?
Pak neváhejte zareagovat na naši pozici!!
Tato pozice je vhodná jak pro čerstvé absolventy, tak pro zkušené kandidáty!
Hlavní náplní Vaší práce bude:
- budete kontaktováni zákazníky z Německa či Švýcarska (po telefonu, či e-mailem), budete se podílet na řešení jejich dotazů či problémů
- administrativní úkony spojené se zákaznickými objednávkami
- zadávání dat do interní databáze
- zajištění aktuálnosti a správnosti relevantních informací v databázi
- využití Excelu
- spolupráce v týmu
POŽADAVKY:
- alespoň SŠ vzdělání
- výborná znalost němčiny
- znalost práce na počítači – MS Office (s důrazem na Excel)
- skvělé komunikační dovednosti po telefonu/e-mailu
- proklientský přístup
- odolnost vůči stresu
- zkušenost se zákaznickým servisem je výhodou
- asertivita
BENEFITY:
- 5 dní placené dovolené navíc
- Stravenky
- Příspěvek na vzdělání
- Sick days
- Team-buildingové a další firemní akce