- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince

Společnost Sécheron Hasler Group je předním celosvětovým dodavatelem elektrických a elektronických bezpečnostních komponentů a řešení a trakčních napájecích měníren pro železniční dopravu. Celosvětově zaměstnáváme přes 1200 pracovníků a zákazníci nás najdou všude na světě.
Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group.
Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru. Naše produkty slouží k zajištění bezpečnosti při hromadné přepravě osob – chráníme životy cestujících. Spolehlivost a kvalita našich přístrojů je naší nejvyšší prioritou. Neustále investujeme do vývoje produktů, tak i do moderních technologií výroby. Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení a rozšiřujeme ta stávající.
* zajištění importu a exportu vč. související dokumentace
* komunikace se státními úřady
* koordinace přípravy zakázek dle specifikace zákazníka
* příprava pravidelných reportů
* komunikace se zahraničními zákazníky
* zajištění komunikace s projektovým manažerem a sales managerem
* zpracování skladových pohybů v oddělení expedice
* SŠ/VŠ vzdělání
* praktická zkušenost v uvedených činnostech min. 2 roky
* znalost celních předpisů
* znalost a orientace v systému Intrastat
* komunikativní znalost angličtiny podmínkou (denní využití)
* znalost dalšího jazyka výhodou
* velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
* orientace na detail, spolehlivost a pečlivost
* proaktivní a pozitivní přístup
* zázemí úspěšné mezinárodní společnosti se silným postavením na trhu
* odpovídající mzdové ohodnocení
* zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, stravenky, 13. plat, měsíční prémie, pružná pracovní doba, vzdělávání)
* možnost profesního a odborného růstu
* možnost využití cizího jazyka
* místo výkonu práce: Praha 9 - Běchovice
* kvalitní zaškolení a důkladnou individuální adaptaci
* Pracovní smlouva na dobu určitou, zástup za MD, s možností prodloužení
* přátelské pracovní prostředí
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, reagujte prosím prostřednictvím této aplikace a připojte svůj profesní životopis.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.