- 55 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost Sécheron Hasler Group je předním celosvětovým dodavatelem elektrických a elektronických bezpečnostních komponentů a řešení a trakčních napájecích měníren pro železniční dopravu. Celosvětově zaměstnáváme přes 1200 pracovníků a zákazníci nás najdou všude na světě.
Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group.
Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru. Naše produkty slouží k zajištění bezpečnosti při hromadné přepravě osob – chráníme životy cestujících. Spolehlivost a kvalita našich přístrojů je naší nejvyšší prioritou. Neustále investujeme do vývoje produktů, tak i do moderních technologií výroby. Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení a rozšiřujeme ta stávající.
* zajištění importu a exportu vč. související dokumentace
* komunikace se státními úřady
* koordinace přípravy zakázek dle specifikace zákazníka
* příprava pravidelných reportů
* komunikace se zahraničními zákazníky
* zajištění komunikace s projektovým manažerem a sales managerem
* zpracování skladových pohybů v oddělení expedice
* SŠ/VŠ vzdělání
* praktická zkušenost v uvedených činnostech min. 2 roky
* znalost celních předpisů
* znalost a orientace v systému Intrastat
* komunikativní znalost angličtiny podmínkou (denní využití)
* znalost dalšího jazyka výhodou
* velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel)
* orientace na detail, spolehlivost a pečlivost
* proaktivní a pozitivní přístup
* zázemí úspěšné mezinárodní společnosti se silným postavením na trhu
* odpovídající mzdové ohodnocení
* zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, stravenky, 13. plat, měsíční prémie, pružná pracovní doba, vzdělávání)
* možnost profesního a odborného růstu
* možnost využití cizího jazyka
* místo výkonu práce: Praha 9 - Běchovice
* kvalitní zaškolení a důkladnou individuální adaptaci
* Pracovní smlouva na dobu určitou, zástup za MD, s možností prodloužení
* přátelské pracovní prostředí
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, reagujte prosím prostřednictvím této aplikace a připojte svůj profesní životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?