Referent/ka odd. správního a živnostenského rejstříku OŽ

Žižkov, Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části

vyhlašuje dne 14. 12. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
 
referent/referentka oddělení správního a živnostenského rejstříku odboru živnostenského
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč do 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut až do výše 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

 
Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání; střední vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: vhodné pro absolventy, praxe ve veřejné správě,

požadované znalosti: znalost zákona č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon výhodou,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, psychická odolnost.

Hlavní náplň práce

zpracování ohlášení živností a jejich změn, zpracování žádostí o koncesované živnosti a jejich změn, zpracování žádostí o zápis do evidence zemědělského podnikatele a jejich změn, zpracování žádostí o vydání výpisu z živnostenského rejstříku a další činnosti související s výkonem živnostenské agendy.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent oddělení správního a živnostenského rejstříku OŽ“

Nabídky zasílejte nejpozději do 3. 1. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

G4S Secure Solutions (CZ), a.s. | G4S Secure Solutions (CZ), a… | Praha Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. srpna
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. srpna
Státní investiční a rozvojová společnost, a.s. | Státní investiční a rozvojová… | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 19. srpna
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. srpna
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 38 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
SITEL, spol. s r.o. | SITEL, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 20 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. srpna
Vězeňská služba České republiky | Vězeňská služba České… | Plzeň Plzeň
  • od 17 980 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. prosince
Generální ředitelství cel | Generální ředitelství cel | Liberec Liberec
  • 29 120 – 33 320 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. ledna
Generální ředitelství cel | Generální ředitelství cel | Pardubice Pardubice
  • 20 130 – 29 520 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
THERMA FM, s.r.o. | THERMA FM, s.r.o. | Pržno, Frýdek-Místek Pržno, Frýdek-Místek
  • 24 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 10. ledna
XLCZ Nábytek s.r.o. | XLCZ Nábytek s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 54 000 – 61 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. prosince
Frauenthal Airtank Hustopeče s.r.o. | Frauenthal Airtank Hustopeče… | Hustopeče Hustopeče
  • 38 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Mateřská škola a základní škola Sofia School s.r.o. | Mateřská škola a základní… | Praha Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Třebíč Třebíč
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. ledna
LIMEX ČR, s.r.o. | LIMEX ČR, s.r.o. | Brno Brno
  • 28 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. ledna
FLORCENTRUM Foltýnová s.r.o. | FLORCENTRUM Foltýnová s.r.o. | Otrokovice Otrokovice
  • 32 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
NOVÁK - papír, s.r.o. | NOVÁK - papír, s.r.o. | Peruc Peruc
  • 10 000 – 15 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 10. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
STANDBY Solution s.r.o., PH metal s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Automyčka Express s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Broker Investment, s.r.o., První česká předsednická s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Fitkitchen s.r.o., INEXAD s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., DPP Living s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Alza.cz a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., DKV EURO SERVICE s.r.o., JOBSTART s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Etimos Human s.r.o., Česká pošta, s.p., Barrandov Studio a.s., FAnn Retail, a.s., GLOBAL ASSISTANCE a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Státní investiční a rozvojová společnost, a.s., STAEG, spol. s r.o., Special Service International, spol. s r.o., PRO SECURITY SE, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Povodí Vltavy, státní podnik, Bageterie Boulevard, Kaufland Česká republika v.o.s., Trefoil Hyposervice, s.r.o., Bitria s.r.o., Motis Czech s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Praha 4, 5. května 51, Správa železnic, státní organizace, Sabores s.r.o., Český velkoobchod s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Twisto payments a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Městská část Praha 3, Ventishop s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., HPL Service CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Ubbe s. r. o., Coweo Technologies s.r.o., Policejní prezidium České republiky, VOTOP PRAHA s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Tesco Stores ČR a.s., Zakládání staveb,a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Animátor / Animátorka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Specialista / specialistka logistiky, Technik / technička dopravy, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Barista / Baristka, Kreativec, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Uklízeč / Uklízečka, Krupiér / Krupiérka, Konstruktér / Konstruktérka, Projektant / Projektantka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Stavební technik / technička, Energetik / Energetička, Specialista / specialistka v energetice, Technik / technička v energetice, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Michle, Praha, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Holešovice, Praha, Libeň, Praha, Smíchov, Praha, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Chodov, Praha, Hlubočepy, Praha, Dejvice, Praha, Štěrboholy, Praha, Hloubětín, Praha, Břevnov, Praha, Žižkov, Praha, Uhříněves, Praha, Vršovice, Praha, Karlín, Praha, Veleslavín, Praha, Vokovice, Praha, Dubeč, Praha, Modřany, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

auto
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT