Volné místo ve firmě Městská část Praha 3

Referent/ka odd. správního a živnostenského rejstříku OŽ

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Práce vhodná také pro absolventy
Lokalita Praha  Havlíčkovo náměstí 700/9, Žižkov, Praha, 130 00
Firma Městská část Praha 3
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Státní správa a samospráva
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyk. znalosti Český jazyk (Pokročilý B2)
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3

Zabýváme se výkonem přenesené působnosti státní správy a samosprávy ve Strašnicích, Vysočanech, na Vinohradech a Žižkově. Máme na starosti provoz elektronické úřední desky. Také pořádáme kulturní a společenské akce.

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Městská část Praha 3

O nás

Městská část praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemníkem Úřadu městské části

vyhlašuje dne 31. 7. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
 
referent/referentka oddělení správního a živnostenského rejstříku odboru živnostenského
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč do 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut až do výše 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

 
Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání; střední vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: vhodné pro absolventy, praxe ve veřejné správě,

požadované znalosti: znalost zákona č. 455/1991 Sb., živnostenský zákon výhodou,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, psychická odolnost.

Hlavní náplň práce

zpracování ohlášení živností a jejich změn, zpracování žádostí o koncesované živnosti a jejich změn, zpracování žádostí o zápis do evidence zemědělského podnikatele a jejich změn, zpracování žádostí o vydání výpisu z živnostenského rejstříku a další činnosti související s výkonem živnostenské agendy.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent oddělení správního a živnostenského rejstříku OŽ“

Nabídky zasílejte nejpozději do 9. 8. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

 

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Ing. Bc. Rudolf Zahradník

tajemník Úřadu městské části

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif Příspěvek na mobilní tarif
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Staré Město, Praha
  • Národní divadlo
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají

Učitel(ka) ČJ a literatury

Nutně vás hledají
  • Praha
  • Střední odborná škola Jarov
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Asper Ut s.r.o.
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna
  • Kbely, Praha
  • Vysoká škola tělesné výchovy a sportu…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Kamýk, Praha
  • Správa uprchlických zařízení…
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Pardubice
  • Generální ředitelství cel
  • 20 130 – 29 520 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. června
  • Ústí nad Labem
  • Generální ředitelství cel
  • 16 000 – 24 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Národní divadlo, TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., A7B Bohemia a.s., Střední odborná škola Jarov, Marks and Spencer Czech Republic, a.s., Tyros Loading Systems CZ s.r.o., Truck Centre Praha s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., EFIN spol. s r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Hertz Autopůjčovna s.r.o., O2 Czech Republic a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., CIAIS Retail, s.r.o., Eyeball s.r.o., Talentinno s.r.o., Crocogarden z.s., ManpowerGroup s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., Vyšší odborná škola publicistiky, Probační a mediační služba, Randstad HR Solutions s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., IZOMAT stavebniny s.r.o., Sociální služby Běchovice, z.ú., 4 P & P, spol. s r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Česká pošta, s.p., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Mochi & Kai s.r.o., Městská část Praha 8, Mateřská škola, Praha 4, Jílovská 75, Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Waf-Waf Group s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., Lagerris a.s., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Agrospoj s.r.o., Petra Janalíková, Gastro Group Service s.r.o., Partners Financial Services, a.s., mBlue Czech, s.r.o., NEIRO, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., BAUPROTECT s.r.o., Asper Ut s.r.o., Discovery Tours s.r.o., Umění zprostředkování s.r.o., Master Gym s.r.o., Městská část Praha 3, PEAL a.s., myTimi s.r.o., STROJSERVIS Praha, s.r.o., TeamPrevent-Santé, s.r.o., ADEBA s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Vysoká škola tělesné výchovy a sportu PALESTRA, spol. s r.o., EKOSPOL a.s., Věra Pietrasová, Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Projektant / Projektantka, Sociální pracovník / pracovnice, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Kontrolor / Kontrolorka, Servisní technik / technička, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Elektrikář / Elektrikářka, Specialista / specialistka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Staré Město, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Nové Město, Praha 9 - Černý Most, Praha 8 - Libeň, Praha 4 - Libuš, Praha 6 - Břevnov, Praha 6 - Ruzyně, Praha 5 - Smíchov, Praha 10 - Vršovice, Praha 10 - Záběhlice, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Letňany, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 4 - Michle, Praha 3 - Žižkov, Praha 7 - Holešovice, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Hloubětín, Praha 7 - Troja, Praha 9 - Horní Počernice, Praha 5 - Radlice, Praha 9 - Kbely, Praha 4 - Kamýk

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Vše, co chcete vědět o pracovní neschopnosti

Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

I vy se na pohovoru ptejte! Jaké jsou typy testování

Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Zjistěte, jaké povinnosti má vedoucí zaměstnanec

Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Výpovědní lhůta a vše, co potřebujete znát

Chystáte se podat výpověď v práci nebo jste výpověď dostali? Pak je tento článek právě pro vás. Dozvíte se vše o výpovědní době, jak na ni nahlíží zákoník práce, jak se výpovědní doba počítá, jak je to s nemocí ve výpovědní době a mnoho dalších zajímavých a užitečných informací.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

absolvent AJ auto benefit Bor Česká pošta český činnost ČR den doba dokumenty domov dopis elektro email evidence hlavní HR IT Luže měsíc místa místo možnost nabídky náležitosti náplň práce narození obsah oznámení penzijní připojištění plat podnik pojištění postup pošta pošty povolení požadavky práce pracovní Praha právo praxe průvodní dopis příplatek připojištění příspěvek řízení sick day SOU spoření tajemník telefon uchazeč vhodné výkon vyšší vzdělání zákoník zákoník práce zaměstnanců zaměstnání znalost znalosti žádost životní pojištění životopis agendy činnosti daný dohodou dokument dovednost dovolené informace jazyk kontakt kov list městská městské náležitost náplň nařízení odbor odborné odborný oddělení osobní Ostatní PC penzijní personální poměr požadované vzdělání PR právní prohlášení průvodní případ příslušník přiznání restaurant schopnost schopnosti síla střední střední vzdělání údaj výběr výběrové řízení vydání výše země zemědělské způsobilost životní

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena