- Plný úvazek

Bližší informace: jedná se o pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou..
Náplň práce: zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; technickoekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny; posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality); provádění technického a stavebního dozoru; zpracovávání návrhů investičních plánů; příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce; zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP.
Požadujeme: obor vzdělání stavebnictví výhodou; zkušenosti s prováděním technického dozoru investora či stavebního dozoru výhodou; orientaci v pasportizačních plánech objektů; ekonomické a právní povědomí; splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.; trestní bezúhonnost; praxe a dovednosti ze státní správy nebo územních samosprávních celků výhodou; rychlé, věcné a konstruktivní jednání, samostatnost, schopnost kooperace, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnosti, loajalita, zodpovědnost, profesionální vystupování, časovou flexibilitu, schopnost analytického myšlení; řidičský průkaz sk.B, aktivní řidič.Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů.
V případě zájmu zašlete životopis s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete e-mailem nebo poštou nejpozději do 15. 3. 2023 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ ref HS).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?