- 37 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
REFERENT/KA ODDĚLENÍ SPRÁVNÍCH AGEND A OBECNÍHO ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU
Baví Vás práce s lidmi? Máte chuť učit se novým věcem? Nebojíte se práce s informačními systémy veřejné správy?
MÍSTO PŮSOBENÍ:
správní obvod obce s rozšířenou působností města Česká Třebová.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• vysokoškolské vzdělání, minimálně bakalářský stupeň,
• splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• výkon agendy živnostenského podnikání, poskytování služeb kontaktního místa Czech POINT, vidimace a legalizace,
• schopnost přijímat a koordinovat změny,
• chuť učit se nové agendy,
• samostatnost, flexibilitu, psychickou odolnost, spolehlivost a odpovědnost.
CO NABÍZÍME:
• zajímavou a různorodou práci jak v kanceláři, tak v terénu,
• podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu,
• pružnou pracovní dobu,
• motivační finanční odměny za dosažené cíle,
• sick days, příspěvek na stravování.
JAK SE PŘIHLÁSIT:
pošlete svůj strukturovaný životopis písemně nebo na e-mail: . Do předmětu e-mailu napište "Referent/ka oddělení správních agend a obecního živnostenského úřadu”. PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 28.01.2024.
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
více informací Vám rádi poskytneme na telefonu zobrazit tel. číslo , e-mailem na , nebo osobně.
PLATOVÉ PODMÍNKY:
zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 9.–10. platová třída.
Neváhejte se přihlásit!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?