- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Tajemnice Městského úřadu Blatná vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon č. 312/2002 Sb.), výběrové řízení na pracovní pozici:
REFERENT/REFERENTKA ODBORU SPRÁVNÍHO A ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU
Druh práce: zajišťování odborných agend v oblasti registrace a kontroly podnikatelů dle zákona
č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání, ve znění pozdějších předpisů,
Místo výkonu práce: Blatná
Předpokládaný termín nástupu: 1. 8. 2023 nebo dle dohody
Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou
Platové zařazení: platová třída 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů), osobní ohodnocení
po zapracování.
Zákonné požadavky: splnění zákonných předpokladů v souladu s § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků ÚSC, ve znění pozdějších předpisů, a osvědčení z příslušné agendy
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
Písemné přihlášky do výběrového řízení musí být doručeny poštou nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Blatná na adrese tř. T. G. Masaryka 322, 388 01 Blatná nejpozději do 14:30 hodin dne 9. 6. 2023.
Obálku označte heslem: „Výběrové řízení – úředník/úřednice OSŽÚ“ a slovem NEOTEVÍRAT, dále ji opatřete jménem, příjmením a adresou odesílatele.
Informace podává Ing. Simona Sedláčková, tajemnice, tel. zobrazit tel. číslo .
Účastníci budou o dalším průběhu výběrového řízení písemně vyrozuměni nejpozději do 30. 6. 2023.
Na přihlášky v obálkách neoznačených nebo označených jiným způsobem, či doručených
po uvedeném termínu nebude brán zřetel. Dříve podané žádosti o zaměstnání nejsou považovány
za přihlášky podle této výzvy a nebude na ně brán zřetel.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit v libovolné fázi bez udání důvodů nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?