- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Bližší informace: jedná se o pracovní poměr na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Náplň práce: komplexní zajišťování majetkové správy a metodické usměrňování správy na nižších organizačních složkách ÚP. Výpočty úhrad, přeúčtování, fakturace, penalizace za užívání majetku podle platných obecných metodik a předpisů. Příprava věcných podkladů pro uzavírání smluv s ostatními OSS a nájemci budov ÚZSVM. Příprava věcných podkladů pro smluvní zajištění dodávek služeb, servisů a věcí od externích dodvatelů. Zabezpečení pokladní služby ÚP, výplata a příjem peněžní hotovosti, zajištění peněžního styku s bankovním ústavem.
Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; ekonomický obor vzdělání výhodou; praxi a dovednosti ze státní správy nebo územních samosprávních celků výhodou; výbornou znalost českého jazyka; rychlé, věcné a konstruktivní jednání, samostatnost, schopnost kooperace, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnosti, loajalitu, zodpovědnost, časovou flexibilitu, profesionální vystupování, schopnost analytického myšlení. Státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru. Splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. Při nástupu do pracovního poměru požadujeme čistý výpis z rejstříku trestů. Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič.
V případě zájmu prosíme o zaslání životopisu s průběhem praxe, motivační dopis, kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete e-mailem nebo poštou nejpozději do 20. 2. 2023 (předmět e-mailu nebo dopisu: VŘ referent HS).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?