Referent/referentka odd. kontrolního odboru živnostenského

Žižkov, Praha

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Městská část Praha 3 hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis:

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená starostou městské části vyhlašuje dne 5. 10. 2023 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/referentka odboru živnostenského, oddělení kontrolní

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10, (v rozmezí od 23 390,--Kč do 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:

požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:

1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice

nebo

2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich)

nebo

3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich),

požadovaná praxe: praxe ve správním a přestupkovém řízení vítána,
požadované znalosti: znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich vítána,
další dovednosti, schopnosti: znalost práce na PC (MS Office, Internet), dobré komunikační schopnosti, fyzická a psychická odolnost, časová flexibilita.

Hlavní náplň práce: provádění kontrol podnikatelských subjektů (v denní i nárazově v noční době), vedení správního a přestupkového řízení, součinnost s jinými dozorovými orgány.

Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (120,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD.

Pracovní místo není vhodné pro osobu se změněnou pracovní schopností.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent OŽ“

Nabídky zasílejte nejpozději do 25. 10. 2023. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo

Mgr. Michal Vronský

starosta městské části

Ing. Lenka Řezáčová

pověřená výkonem činností, které vykonává tajemník Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • do 33 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. dubna
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 31 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. července
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • do 36 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 29. května
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • do 36 200 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. ledna
Univerzita Hradec Králové | Univerzita Hradec Králové | Hradec Králové Hradec Králové
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. dubna
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 31 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. března
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 31 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. listopadu
ÚDRŽBA SILNIC Královéhradeckého kraje a.s. | ÚDRŽBA SILNIC… | Hradec Králové Hradec Králové
  • od 33 800 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. ledna
Městská část Praha 3 | Městská část Praha 3 | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 27 000 – 51 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. října
DT TECHNOLOGIES CZ s.r.o. | DT TECHNOLOGIES CZ s.r.o. | Rokycany Rokycany
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Honzovy obchody s.r.o. | Honzovy obchody s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
PAMA Poděbrady s.r.o. | PAMA Poděbrady s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Schachermayer, spol. s r.o. | Schachermayer, spol. s r.o. | Liberec Liberec
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Trèves Perfoam s.r.o. | Trèves Perfoam s.r.o. | Tábor Tábor
  • 25 000 – 34 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Nymburk, V Kolonii 1804 | Střední odborná škola a… | Nymburk Nymburk
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
METALLBAU CZ, s.r.o. | METALLBAU CZ, s.r.o. | Vlkoš, Hodonín Vlkoš, Hodonín
  • 38 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Technomont Frýdek-Místek s.r.o. | Technomont Frýdek-Místek s.r… | Paskov Paskov
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Bystroň construction s.r.o. | Bystroň construction s.r.o. | Ostrava Ostrava
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Schaeffler Production CZ s.r.o. | Schaeffler Production CZ s.r… | Svitavy Svitavy
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ministerstvo práce a sociálních věcí, Městská část Praha 3, HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, NADĚJE, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Policejní prezidium České republiky, Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, mBlue Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Ekonom / Ekonomka, Účetní, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Správce / správkyně IT, Technik / technička IT, Tester, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Projektový / projektová manažerka, Ředitel / ředitelka auditu, Ekolog / Ekoložka, Geolog / Geoložka, Veterinární lékař / lékařka, Střelmistr / Střelmistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Voják / Vojákyně, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právní specialista / specialistka, Právní úředník / úřednice, Support IT, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Kamýk, Praha, Holešovice, Praha, Vršovice, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

auto bezpečnost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT