- Plný úvazek
Centrum zákaznického servisu v Praze 3 hledá uchazeče na pasivní zákaznickou linku s
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- Podpora uživatelů služby
- Komunikace s maďarsky a česky nebo slovensky hovořícími zákazníky
- Zápisy do podpůrného informačního systému, drobné překlady z/do polštiny
- Poskytování informací, řešení vzniklých problémů, reklamací apod.
- Spolupráce s ostatními pracovníky týmu
Požadujeme:
- Velmi dobrou znalost dvou jazyků: 1. maďarštiny, 2. ale zároveň i českého nebo i slovenského jazyka
- Nástup srpen/ září
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Dobré komunikační schopnosti, zkušenosti administrativy, ideálně ze zákaznického servisu výhodou
- Ochota pracovat ve směnném provozu
Nabízíme:
- Zázemí silné zahraniční společnosti, ale téměř rodinný typ pracoviště
- Přátelský kolektiv
- Směnný provoz – pondělí až neděle, 12 hodinové směny – jen denní směny (krátký/ dlouhý týden)
- 5 týdnů dovolené, stravenky, benefity v hodnotě 1 200 Kč měsíčně
- Plat 18 000 Kč základní plat + osobní ohodnocení až 10%