- Plný úvazek
O nás
Do advokátní kanceláře AK KRUTINA MÚKA specializující se na trestní právo s přesahem do dalších odvětví práva a práva s mezinárodním prvkem hledáme nového člena našeho týmu na pozici recepční/sekretářka/office manager s možným nástupem ihned.
Více se o nás dočtete na našich stránkách www.krutinamuka.cz
Náplň práce:
- obstarání chodu recepce a provozu kanceláře
- správa interní agendy (správa datových schránek a emailu)
- ověřování podpisů
- zakládání a archivace spisů
- komunikace s klienty
- občasné pochůzky (nahlížení do soudních spisů)
- příprava účetních podkladů
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- znalost Microsoft Office
- základní znalost AJ (další cizí jazyk výhodou)
- časovou flexibilitu
- spolehlivost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
- komunikační a organizační schopnosti na velmi dobré úrovni
- reprezentativní vystupování
- loajalitu a obětavost firmě
Co Vám můžeme nabídnout:
- mzdu 28.000 – 40.000 Kč měsíčně v závislosti na dovednostech a předchozích zkušenostech s možností progresivního zvyšování
- možnost zkráceného úvazku v případě potřeby
- příjemný pracovní kolektiv
- práci v centru Prahy v prestižní advokátní kanceláři se zajímavou agendou
- příležitost pro osobní rozvoj a přebírání odpovědnosti
- zaučení do práce v advokátní kanceláři