- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáte zajímavou práci v zajímavém prostředí? Do Agentury pro rozvoj Broumovska přijmou nového kolegu/novou kolegyni, který/která se stane důležitým pilířem jejich kanceláře. Není nutné, abyste splňoval/splňovala všechny body na 100 %, ale chuť učit se, rozvíjet sebe i ostatní, být týmovým hráčem a umět pracovat i samostatně je to, oč tu běží.
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Co bude Vaším denním chlebem: pečovat o bezproblémový chod kanceláře a stát se oporou ostatním kolegům, aby se mohli spolehnout, že vše bude fungovat bez problémů; vyřizování korespondence všeho druhu (e-maily, dopisy, datová schránka, předávání smluv k podpisu apod.); péče o běžný provoz kanceláře (od výměny toneru a zajištění cateringu jednaček po správu rezervací a užívání služebních aut a dalších); administrativní podpora jednotlivých projektů (např. povedete evidenci hostů na konferenci, zajistíte rozeslání pozvánek na vernisáž apod.); dalšími možnými poli nasazení je – podílení se na administrativním zpracování grantů (postaráte o všechny formální náležitosti; pokud se v oblasti fundraisingu budete chtít rozvíjet více, dáme vám příležitost); komunikace s individuálními dárci – klášterníky (informovat je o akcích, vystavovat potvrzení o daru apod.); správa systému péče o zákazníky, tzv. CRM (spravovat databázi kontaktů, podílet se na rozesílání newsletterů).
Těší se na Vás, jestliže: máte zkušenosti na obdobné pozici (office manager, sekretářka, asistentka apod.); jste pečlivý/pečlivá a spolehlivý/spolehlivá (pohlídáte si termíny a úkoly, aniž by vás někdo dennodenně kontroloval); umíte dobře pracovat na počítači (MS Word a Excel je nezbytně nutný, dále používají MS Teams a programy na rozesílání newsletterů, které vás naučí ovládat); jste flexibilní; řídíte aktivně auto; dobře komunikujete e-mailem i telefonicky; dokážete pracovat samostatně (vezmete si svěřené úkoly za své) i týmově (některé projekty vyžadují dobrou týmovou souhru).
Co pro Vás mají: plat dle domluvy s ohledem a zkušenosti a pozici; plný úvazek; pracovní smlouvu na dobu neurčitou, případně další možnosti spolupráce; zázemí stabilní společnosti fungující od roku 2004; podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje; přátelský kolektiv zkušených kolegů, kteří ochotně pomůžou a zaučí; volný vstup na akce pořádané jejich společností (koncerty, výstavy, konference aj.); příležitost účastnit se velké vize rozvoje krásného regionu; krásné pracovní prostředí areálu národní kulturní památky kláštera Broumov; slevu na obědy v klášterní restauraci U Tří růží; slevu v kavárně Café Dientzenhofer.
Kontakt – paní Martincová Jana, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?