- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáte zajímavou práci v zajímavém prostředí? Do Agentury pro rozvoj Broumovska přijmou nového kolegu/novou kolegyni, který/která se stane důležitým pilířem jejich kanceláře. Není nutné, abyste splňoval/splňovala všechny body na 100 %, ale chuť učit se, rozvíjet sebe i ostatní, být týmovým hráčem a umět pracovat i samostatně je to, oč tu běží.
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned.
Co bude Vaším denním chlebem: pečovat o bezproblémový chod kanceláře a stát se oporou ostatním kolegům, aby se mohli spolehnout, že vše bude fungovat bez problémů; vyřizování korespondence všeho druhu (e-maily, dopisy, datová schránka, předávání smluv k podpisu apod.); péče o běžný provoz kanceláře (od výměny toneru a zajištění cateringu jednaček po správu rezervací a užívání služebních aut a dalších); administrativní podpora jednotlivých projektů (např. povedete evidenci hostů na konferenci, zajistíte rozeslání pozvánek na vernisáž apod.); dalšími možnými poli nasazení je – podílení se na administrativním zpracování grantů (postaráte o všechny formální náležitosti; pokud se v oblasti fundraisingu budete chtít rozvíjet více, dáme vám příležitost); komunikace s individuálními dárci – klášterníky (informovat je o akcích, vystavovat potvrzení o daru apod.); správa systému péče o zákazníky, tzv. CRM (spravovat databázi kontaktů, podílet se na rozesílání newsletterů).
Těší se na Vás, jestliže: máte zkušenosti na obdobné pozici (office manager, sekretářka, asistentka apod.); jste pečlivý/pečlivá a spolehlivý/spolehlivá (pohlídáte si termíny a úkoly, aniž by vás někdo dennodenně kontroloval); umíte dobře pracovat na počítači (MS Word a Excel je nezbytně nutný, dále používají MS Teams a programy na rozesílání newsletterů, které vás naučí ovládat); jste flexibilní; řídíte aktivně auto; dobře komunikujete e-mailem i telefonicky; dokážete pracovat samostatně (vezmete si svěřené úkoly za své) i týmově (některé projekty vyžadují dobrou týmovou souhru).
Co pro Vás mají: plat dle domluvy s ohledem a zkušenosti a pozici; plný úvazek; pracovní smlouvu na dobu neurčitou, případně další možnosti spolupráce; zázemí stabilní společnosti fungující od roku 2004; podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje; přátelský kolektiv zkušených kolegů, kteří ochotně pomůžou a zaučí; volný vstup na akce pořádané jejich společností (koncerty, výstavy, konference aj.); příležitost účastnit se velké vize rozvoje krásného regionu; krásné pracovní prostředí areálu národní kulturní památky kláštera Broumov; slevu na obědy v klášterní restauraci U Tří růží; slevu v kavárně Café Dientzenhofer.
Kontakt – paní Martincová Jana, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.