- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pomáháme firmám růst a zaměstnancům najít skvělou práci. Působíme již přes 10 let na českém a německém trhu a díky mezinárodním zkušenostem, finanční síle a stabilní pozici jsme ideálním partnerem i pro váš růst a rozvoj.
Hledáš zajímavou práci, super kolektiv a nemáš rád/a stereotyp? Máš zkušenosti v administrativě? Potom jsi ten/ta koho hledáme!
Co od Tebe na pozici očekáváme:
▪ Zajišťování administrativní podpory celé společnosti!
▪ Pravidelná komunikace s dodavateli a zákazníky na pobočce Praha.
▪ Starost o chod recepce (zajišťování odchozí /příchozí pošty, starost o návštěvy, zajišťování občerstvení apod.)
▪ Spolupráce s účetním oddělením (předávání mezd v hotovosti, zasílání výplatních pásek aj.)
Jaké bys měl/a mít dovednosti:
▪ Uživatelské dovednosti s prací na PC – MS Office (Word, Excel)
▪ Profesionální a reprezentativní vystupování, pečlivost a spolehlivost
▪ SOU vzdělání (SŠ výhodou, nikoli podmínkou)
▪ Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka
▪ Nástup ihned
Co od naší společnosti můžeš očekávat:
▪ Mzdu až 30.000 Kč / měsíc
▪ 5 týdnů dovolené, sick days, multisport karta, masáže teambuildingy a další společné akce v rámci společnosti
▪ Možnost osobního i profesního růstu!
▪ Zázemí silné a stabilní společnosti – jsme na trhu již 12 let!
▪ A v neposlední řadě příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.
V případě zájmu mě neváhej kontaktovat na zobrazit tel. číslo nebo přímo zaslat svůj životopis skrz kolonku ODPOVĚDĚT.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.