Malá zubní klinika na Praze 3 hledá novou kolegyni/ kolegu s komunikativní angličtinou a možným nástupem ihned.
Hlavní oblasti zodpovědnosti:
- objednávání pacientů (klientů)
- vedení databáze a pravidelné kontaktování klientů kvůli periodickým prohlídkám a zubní hygieně
- práce s pokladnou, vystavování účtů a příjem plateb od klientů
- evidence a prodej dárkových poukazů
- administrativní podpora majitele firmy
- starost o celkový chod recepce
Požadujeme:
- SŠ vzdělání, pozice vhodná i pro šikovné absolventy
- pečlivost a preciznost v administrativě, dotahování úkolů
- komunikativnost, samostatnost, spolehlivost
- příjemné vystupování
- znalost angličtiny na komunikativní úrovni (s anglicky hovořícími klienty)
Co můžeme nabídnout:
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr, na dobu neurčitou
- plat – 28 – 30 000 Kč hrubého dle praxe
- přátelské pracovní prostřední, malý kolektiv
- pracoviště Žižkov
- nástup ihned
Pokud Vás nabídka zaujala, prosím zašlete své CV. Děkujeme.