- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Pro americkou společnost obsazujeme zajímavou pozici v oblasti účetnictví a administrativy - Junior účetní a asistent. Pozice je vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo předchozí praxí z pozice fakturant, pomocný/á účetní. Uvítáme i absolventy.
• provádět účetní úkony v souladu s mezinárodními a českými účetními standardy
• spolupracovat na externích a interních auditech
• zpracovávat data, hlášení, reporty a zprávy v požadovaném termínu
• zpracovávat odběratelské a dodavatelské faktury dle současných standardů
• správa dat o zákaznících a dodavatelích do systému IFS
• zajišťování občerstvení pro návštěvy
• zajišťování taxi, catering, hotely pro návštěvy
• zpracovávání vyúčtování služebních cest a drobných výdajů
• pomoc s registrací a správou stálých aktiv
• komunikace s odběrateli a dodavateli (ohledně faktur, zápočtů apod.)
• analýzy a rekonciliace závazků a pohledávek
• přesné vedení evidence a zakládání dokumentů a smluv
• párování transakcí na svěřených účtech a jejich rekonciliace
• pomoc při zadávání dat v rámci roční inventury skladových zásob
• reportování statistických výkazů do ČSU
• min SŠ ekonomického zaměření
• znalost MS Office (především Excel)
• znalost anglického jazyka (min. B1)
• schopnost rychle se učit
• odpovědnost, spolehlivost, flexibilita
• praxe v oboru výhodou
• zázemí stabilní zahraniční společnosti
• firemní svozová doprava ze stanice metra Roztyly
• odborný růst
• perspektivní obor, uplatnění získaných zkušeností
• práci v příjemném pracovním kolektivu
• týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů)
• karta MultiSport Benefit
• závodní stravování
• možnost pracovního úvazku na 30 hodin týdně
• pohyblivá pracovní doba
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.