- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
⭐Pro americkou společnost obsazujeme zajímavou pozici v oblasti účetnictví a administrativy - Junior účetní a asistent. Pozice je vhodná pro kandidáty s ekonomickým vzděláním nebo předchozí praxí z pozice fakturant, pomocný/á účetní. Uvítáme i absolventy.
• provádět účetní úkony v souladu s mezinárodními a českými účetními standardy
• spolupracovat na externích a interních auditech
• zpracovávat data, hlášení, reporty a zprávy v požadovaném termínu
• zpracovávat odběratelské a dodavatelské faktury dle současných standardů
• správa dat o zákaznících a dodavatelích do systému IFS
• zajišťování občerstvení pro návštěvy
• zajišťování taxi, catering, hotely pro návštěvy
• zpracovávání vyúčtování služebních cest a drobných výdajů
• pomoc s registrací a správou stálých aktiv
• komunikace s odběrateli a dodavateli (ohledně faktur, zápočtů apod.)
• analýzy a rekonciliace závazků a pohledávek
• přesné vedení evidence a zakládání dokumentů a smluv
• párování transakcí na svěřených účtech a jejich rekonciliace
• pomoc při zadávání dat v rámci roční inventury skladových zásob
• reportování statistických výkazů do ČSU
• min SŠ ekonomického zaměření
• znalost MS Office (především Excel)
• znalost anglického jazyka (min. B1)
• schopnost rychle se učit
• odpovědnost, spolehlivost, flexibilita
• praxe v oboru výhodou
• zázemí stabilní zahraniční společnosti
• firemní svozová doprava ze stanice metra Roztyly
• odborný růst
• perspektivní obor, uplatnění získaných zkušeností
• práci v příjemném pracovním kolektivu
• týden dovolené navíc (celkem 5 týdnů)
• karta MultiSport Benefit
• závodní stravování
• možnost pracovního úvazku na 30 hodin týdně
• pohyblivá pracovní doba

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.