- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Pro jednu z nejvýznamnějších logistických a dopravních společností ve střední Evropě hledáme nového kolegu na pozici účetní.
Po zaškolení budete zodpovídat za účtování došlých a vydaných faktur (daňových dokladů) a inventury účtů výsledovky a rozvahy.
-Mezi Vaše silné stránky patří pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost
-Máte velmi dobré komunikační schopnosti a umíte pracovat v týmu – nabízená pozice je součástí týmu účtárny s odpovědnostmi rozdělenými mezi jednotlivé členy
-Pracujete s MS Office (Excel, Outlook)
-Znáte problematiku DPH a DPPO a ovládáte podvojné účetnictví
-A máte úspěšně složenou maturitu
-Pracovní dobu 37,5 hod. týdně a možnost pracovat i z domova (Home Office)
-Týden dovolené navíc – celkem 25 dní
-Stravenky v hodnotě 150,- Kč/den
-Možnost sebevzdělávání (školení, kurzy)
-Příspěvky na sport, kulturu nebo cestování
-Příspěvky na smlouvu penzijního připojištění nebo životního pojištění
-Firemní společenské akce
-Kolegy – profesionály v oboru, kteří rádi pomohou a poradí
-Zázemí stabilní a silné mezinárodní rodinné společnosti s více než 100letou tradicí a přátelskou firemní kulturu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?