Nabídka pracovní pozice Office Assistant pro brněnskou pobočku s angličtinou

Pracovní poměr práce na zkrácený úvazek
Smluvní vztah dohoda o provedení práce (dpp)
Lokalita Brno
Firma HT International s.r.o.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Hrubá mzda 8.000 – 9.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

Společnost HT International s.r.o. nabízející jazykové služby pod obchodní značkou Hero Translating je
mezinárodním poskytovatelem především odborných překladů. Jádro našeho teamu doplňuje rozsáhlá síť
domácích a zahraničních externích spolupracovníků.
NÁPLŇ PRÁCE
Jde o pozici na částečný úvazek, která je vhodná pro vysokoškolské studenty. Půjde o druhého pracovníka
nově zakládané brněnské pobočky naší agentury (adresa Dobrovského 50). Asistentka bude šéfovi pobočky
pomáhat s administrativou, recepčními činnostmi a bude se podílet i na vlastních projektech. Náplní práce
je všestranná recepce v češtině a angličtině, dále správa příchozích a odchozích dokumentů a jejich dočasná
a trvalá archivace, řízení projektů týkajících se soudních překladů (které zpravidla zahrnují logistiku fyzických
dokumentů), správa spotřebního materiálu v kanceláři (kancelářské potřeby, občerstvení), logování návštěv,
správa pokladny, podpora vymáhání pohledávek, správa a katalogizace vybavení, spolupráce s dodavateli
podpůrných služeb (úklid, IT), výzdoba kanceláře. Popsané činnosti v současnosti plně nevytíží celý
pracovní úvazek, Office Assistant tedy bude zapojován i do ostatních činností agentury podle momentální
potřeby.
Oficiální otevření pobočky plánujeme až v půlce září. Asistentku však můžeme přijmout již nyní a zapojit ji
do administrativní činnosti na dálku, aby se spolupráce mohla zaběhat. Asistentka by měla po zaučení jeden
den v týdnu sama na starosti pobočku během otevírací doby (zatímco šéf pobočky bude v pražské centrále),
ostatní pracovní dny by pak docházela na půl dne (přesný rozvrh lze domluvit dle potřeb obou stran). Po
přijetí dalších pracovníků a ukončení studia asistentky existuje potenciál přetransformovat pracovní místo
ve full-time pozici „Office Manager“, případně jinou plnohodnotnou pracovní pozici v Brně nebo Praze.
POŽADOVANÉ A PREFEROVANÉ ZNALOSTI
Je nutná dobrá znalost angličtiny na úrovni vhodné pro telefonickou komunikaci. Znalost každého dalšího
jazyka je velkou výhodou a určitě dojde k jejich uplatnění. Dále je nutná znalost efektivní práce s běžnými
kancelářskými aplikacemi (Word, Excel, Outlook). Výhodou je pokročilá znalost práce s grafickými programy
Adobe, dovednost psaní všemi deseti prsty a jakékoli další technické znalosti jsou velkou výhodou a může
dojít k jejich uplatnění. Office Assistant by měl mít osobnostní dispozice, které mu umožní zvládat
každodenní stresové situace, řešit samostatně a systematicky více problémů najednou a přitom svým
odhodláním a „tahem na branku“ vzbuzovat důvěru u spolupracovníků a zákazníků.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT
Můžeme nabídnout osobní přístup a pracovní prostředí v malém kolektivu. Naše pracovní agenda a postupy
se stále vyvíjejí spolu s novými technologiemi a obchodní expanzí, takže nový spolupracovník bude mít
možnost profesně růst spolu s naší společností a její směřování do jisté míry sám ovlivnit. Dobře se u nás
bude cítit ten, kdo rád přemýšlí o širších souvislostech své činnosti, pro řešení nestandardního problému si
dokáže sám vytvořit metodiku a dokáže o ní diskutovat. Základní platové ohodnocení na úrovni odpovídající
kvalifikaci uchazeče je postupně rozšiřováno bonusovými schématy v závislosti na tom, jaké role s jakou
efektivitou bude pracovník schopen plnit.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Brno
  • Brand Promotion CZ, s.r.o.
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 20. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • ENERG-SERVIS a.s.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • energo synergy group s.r.o.
  • 20 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Dog-friendly office
Zveřejněno: 24. dubna
  • Brno
  • COMFOR STORES a.s.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 23. dubna
  • Brno
  • GERBRICH s.r.o.
  • 29 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 23. dubna
  • Brno
  • Broker Consulting, a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • Slatina, Brno
  • ALUTERN s.r.o.
  • 42 000 – 62 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • 13., případně 14. plat
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
Zveřejněno: 24. dubna
  • Horní Počernice, Praha
  • AMPACO ČR s.r.o.
  • 17 200 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 13. května
  • Rudná, Praha-západ
  • A4B Solutions s.r.o.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 19. září
  • Praha
  • Joyful Craftsmen s.r.o.
  • 8 000 – 9 999 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 12. května
  • Ostrava
  • XEVOS Solutions s.r.o.
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. dubna
  • Pardubice
  • Chicony Electronics CEZ s.r.o.
  • 21 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
  • Střítež, Jihlava
  • Lemtech Precision Material (Czech) s.r…
  • 25 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 2. března
  • Vinohrady, Praha
  • KALVEI, s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
  • Ledeč nad Sázavou
  • MUDr. Jan Maštálka
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. května
  • Michle, Praha
  • PASSERINVEST GROUP, a.s.
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 2. března
  • Klášterec nad Ohří
  • ZF Electronics Klášterec s.r.o.
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. prosince
  • Brno
  • PERFECTED s.r.o.
  • 24 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 2. února
  • Žižkov, Praha
  • Motis Czech s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 12. dubna
  • Horní Měcholupy, Praha
  • Penny Market s.r.o.
  • od 19 300 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 28. července
  • Bujanov
  • Gienanth Czechia s.r.o.
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
  • Jaroměřice nad Rokytnou
  • Milan Kučera
  • 19 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. července
  • Velké Hamry
  • IMC Holding spol. s r.o.
  • od 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. července
  • Praha
  • HRM Services s.r.o.
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. července
  • Praha
  • Václav Šulc
  • 10 000 – 12 999 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 28. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Fitkitchen s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Proveon, a.s., Brand Promotion CZ, s.r.o., Lead - Project Advices s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Gi Group Czech Republic, s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., SMS finance, a.s., Building Exterior Service CZ, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Tomáš Krejčíř, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., NOVOTNÝ CONSULTING s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Areklama s.r.o., Nejbaby s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., Čapčuch Pavel, JUDr., advokát, Partners Financial Services, a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., K&L Rock Services s.r.o., ENERG-SERVIS a.s., HANYA corporation s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., AMNproTrade s.r.o., energo synergy group s.r.o., Cross buildings s.r.o., SKY SELECT INT., s.r.o., JOBSTART s.r.o., Josef Mrtvý, BEGHELLI - ELPLAST,a.s., COMFOR STORES a.s., GERBRICH s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Generace Care z.ú., Trenkwalder a.s., PROROZVOZ s.r.o., EnergoSolar, Kaufland Česká republika v.o.s., GEM s.r.o., Broker Consulting, a.s., ONIO s.r.o., AMAX, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Ubbe s. r. o., Advantage Consulting, s.r.o., De Vries Group, a.s., JISTU recruitment s.r.o., ALUTERN s.r.o., TAMDA BRNO s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka poštovního provozu, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Mediální asistent / asistentka, PR specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Produktový manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Slatina, Brno, Šlapanice, okres Brno-venkov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Buďte nejpřipravenějším kandidátem na pohovoru!

Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesta a cestovní náhrady v zahraničí

Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Kdo podává daňové přiznání za zaměstnance

Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Asertivita v práci - ano, ale… Ukážeme si, jak na to

Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Nerovnoměrná pracovní doba s příklady

Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Rekvalifikační kurzy v kostce

Rekvalifikační kurzy v kostce

Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.

administrativní administrativní činnost agenda agentury AJ asistent asistentka asistentky bonus Bor činnost den doba domácí druh hodnocení HR IT kancelář Luže manager mezinárodní místo Most možnost nabídka náplň práce NDA občerstvení obchodní Office ohodnocení plán plat pobočky podpora postup pozice práce pracovní pracovní dny pracovní místo pracovní pozice pracovní prostředí pracovní úvazek pracovník práva pravidla prostředí překlad role růst řízení SOU společnost spolupráce správa stres system technologie telefon uchazeč ukončení uplatnění úvazek v týdnu vhodná vhodné znalost znalosti administrativní činnosti agent aplikace assistant činnosti dané dar díl dny dobro doby dočasná dokument dovednost externí jazyk kolektiv kov logistik materiál náplň národní obchod odbor odborný office manager osobní osobnost Ostatní PC platové ohodnocení PR problém program programy projekt případ přístup řešení situace služby soud soudní standard student technické technolog vybavení výzdoba zahraniční zákazník

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena