- Plný úvazek
O nás
Pro náš pražský office hledáme kolegyni/kolegu na pozici Office Assistant.
Popis pozice & Shrnutí
V roli Office asistenta/tky zajistíte chod kanceláře, běžnou komunikaci a denní agendu. Čeká Vás komunikace se zaměstnanci officu, kolegy ze zahraničí, lokálním i zahraničním managementem společnosti. Vašim úkolem bude běžná agenda spojená s recepcí, vítání návštěv, vyřizování hovorů, evidence faktur, zajištění cateringu, pomoc kolegům se zahraničními služebními cestami včetně nákupu letenek a vyřizování všemožných administrativních záležitostí, ad hoc úkoly pro manažery i nejvyšší vedení a spolupráce s HR týmem na nejrůznějších projektech a aktivitách pro péči o zaměstnance.
Budete součástí 12členného HR týmu. Na recepci budete spolu s další kolegyní, s níž budete zajišťovat všechny potřeby plynulého chodu kanceláře.
Vaší odpovědností a náplní práce bude:
- Zajištění plynulého chodu officu – přijímání a odesílání zásilek, závozů a pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, rezervace zasedacích místností a dohled nad tím, aby byl všude pořádek a nic nechybělo.
- Řešení operativních úkolů v součinnosti se správou budovy a úklidovým servisem.
- Administrativa spojená se zpracováním faktur a komunikace s dodavateli.
- Zajištění letenek, ubytování, taxi a věcí souvisejících s pracovními cestami.
- Asistence našemu generálnímu řediteli a skupinovému řediteli marketingu.
- Spolupráce při organizaci nejrůznějších akcí (meetingy, teambuildingy, akce, zahraniční návštěvy, apod.).
- Vyřizování hovorů a přesměrování dotazů z informačního e-mailu.
- Spolupráce při onboardingu a pre-onboardingu nových kolegů. Zajištění vstupních karet a příprava potřebného office vybavení.
- Aktivní využívání naší interní sociální sítě LutherOne - tvorba příspěvků, plakátů a nejrůznějších oznámení pro zaměstnance (pracujeme převážně v Canvě).
- Organizace office masáží pro zaměstnance.
- Profesionální a efektivní interakce se zaměstnanci na všech úrovních.
Jste našim ideálním kandidátem, pokud:
-
Jste týmový hráč, máte open mind, pozitivní přístup, tah na branku, chcete se učit novým věcem a baví Vás komunikace a spolupráce. Máte organizační schopnosti a schopnosti řešit problémy. Dokážete pracovat pod tlakem a máte rád/a rozmanitou práci, kdy každou chvíli pracujete na něčem jiném. Není Vám nepříjemné dojít managementu pro oběd pokud nestíhají nebo i uklidit skleničky do myčky.
- Plynulá znalost anglického a českého jazyka - dobrá znalost ústního a písemného projevu je nutností.
Nabízíme:
- Otevřenou kulturu s hodnotami, které nás opravdu vystihují (otevření, odvážní, jednotní).
- Výkonnostní bonusy.
- 5 týdnů dovolené + 2 Sick Days.
- Cafeteria balíček dle preferovaného výběru (příspěvek na penzijní připojištění, dovolenou, sport, kulturu atp.) v hodnotě až 23 000,- Kč.
- Elektronické stravenky v hodnotě 130,- Kč/den
- Notebook a mobilní telefon i k osobnímu užívání.
- Podpora vzdělávání a rozvoje & práce na zajímavých projektech.
- Pravidelná odměna v podobě našich produktů (4x ročně) a slevy na jejich nákup.
- Skvělá atmosféra ve firmě, která Vás přímo láká do nových kanceláří :)
Zaujali jsme Vás? Super!
Pošlete nám své CV nebo odkaz na Linkedln.
Těšíme se na Vás :)
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zaměstnanecké akcie
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na vzdělávání
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Masáže na pracovišti
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště