- 34 125 – 47 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hľadáte zmysluplnú a rôznorodú pozíciu v medzinárodnej spoločnosti? Práca v Exceli vám nerobí problém, naopak máte radi čísla?
Ak ste odpovedali na obe otázky áno, potom máme príležitosť presne pre vás! Pre nášho klienta, nemeckú medzinárodnú spoločnosť OBI, hľadáme nového kolegu na pozíciu asistent oddelenia nákupu.
Ak je pre vás pri výbere pozície dôležitá stabilita a možnosť sa aktívne podielať na procesoch a dianí v spoločnosti, tak čítajte ďalej.
Čo budete mať na starosti?
Stanete sa pravou rukou manažérky zodpovednej za technický nákup spoločnosti. Vašou náplňou práce bude administratívna podpora pri výberových konaniach o nových dodávateľoch, spracovanie údajov o cenách, či komunikácia s centrálou v Nemecku. Rovnako preberiete agendu interného e-shopu a budete riešiť hlavne operatívne záležitosti - žiadnu nudu u nás rozhodne nečakajte :)
A čo vám môžeme ponúknuť?
Koho hľadáme?
• šikovného parťáka, ktorý si vie poradiť s veľkým objemom dát (bez pokročilej znalosti Excelu sa nezaobídete)
• niekoho, kto už má skúsenosti na podobnej pozícii alebo z korporátného prostredia
• kolegu, ktorý sa trochu orientuje v rôznych dokumentech ako zmluvy a faktúry
• člověka, ktorý dokáže logicky a analyticky myslieť
• a keďže nie je u nás všetko iba o číslach, ale budete mať na starosti aj komunikáciu s inými kolegami a centrálou, tak hľadáme niekoho komunikatívneho a reprezentatívneho (potrebná komunikatívna AJ alebo NJ)
A čo vám môžeme ponúknuť?
• stabilnú prácu vo veľkej a úspešnej korporácií
• aktívne využitie angličtiny alebo nemčiny
• flexibilnú pracovnú dobu
• 5 týždňov dovolenky, stravenky, kartu Multisport
• lokalitu pracoviska s výbornou dostupnosťou v blízkosti metra Pankrác
• a samozrejme kanceláriu plnú skvelých kolegov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?