- 28 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Dokážete efektivně zajistit požadavky zákazníků od objednávky až po dodání?
Je Vaše angličtina na výborné komunikativní úrovni?
Hledáte novou pracovní výzvu v mezinárodní společnosti?
Pokud ano, máme pro Vás skvělou pracovní příležitost Senior logistika v Hranicích!
Na jaké pracovní úkoly se můžete těšit?
- Vaším úkolem bude analýza potřeb zákazníků z hlediska logistiky
- Budete zodpovídat za účinný chod skladu a expedice, měsíční inventury, zpracovávat měsíční analýzy prodeje
- Vaším úkolem bude plánování výroby výrobního závodu v programu SAP
- Budete řídit a sledovat logistické indikátory, zajišťovat inertní a externí dopravu
- Nevyhnete se ani řešení logistických problémů s dodavateli a zákazníky, budete spolupracovat s nákupním oddělením v zahraničí
- Vaším úkolem bude sledování a zajišťování definovaných skladových zásob
Od Vás požadujeme:
- Komunikativní znalost angličtiny - se kterou se setkáte na denním pořádku (při komunikaci s vedením či kolegy)
- Minimálně 5 let zkušenosti na podobné pozici v logistice
- ŘP sk. B
- Znalost SAPu bude pro Vás výhodou
Jaké výhody získáte?
- Budete mít možnost pracovat na pozici kde budete vést menší tým pracovníků, především skladníky
- Dovolenou si užijete během 5 týdnů volna
- Získáte bonusový systém, který bude závislý od Vašich výsledků
- Stravenky v hodnotě 75 Kč
- Pokud se budete mít zájem dále zdokonalit, získáte možnost vzdělávání, kurzů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?