Volné místo ve firmě Skanska

Asistent / koordinátor týmu BOZP

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva
Lokalita Karlín, Praha
Zadavatel Skanska (Skanska a.s.)
Min. vzdělání Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Skanska a.s.

Společnost Skanska je mezinárodní skupinou zabývající se stavebnictvím a vývojem bytových a administrativních projektů. Na vybraných trzích ve Skandinávii, Evropě a USA působí více než 32 tisíc jejích zaměstnanců. Zaměřuje se na vývoj a výstavbu šetrnou k okolí i lidem, kteří je obývají. Rezidenční i výrobní a obchodní prostory zajišťuje od developmentu přes výstavbu až po facility management. Při výstavbě minimalizuje ekologickou zátěž, využívá obnovitelných zdrojů a dbá na bezpečnost práce. Skanska prosazuje principy společensky odpovědného a etického podnikání v environmentální, sociální i ekonomické rovině. Pro nás jsou to ale lidé, kteří stojí za těmito projekty, a na ty jsme opravdu hrdí. Naše vize se dá naplnit jedině s týmem vysoce kvalifikovaných a motivovaných zaměstnanců.

Hledáme do mezinárodního týmu BOZP kolegu/kolegyni, který/která nám zkoordinuje a zabezpečí komunikaci v oblasti bezpečnosti za účelem zvyšování firemní kultury u vlastních zaměstnanců, i externích subdodavatelů.

Vaší odpovědností bude:

  • Koordinace a příprava školících a propagačních materiálů v oblasti bezpečnosti práce a ochrany zdraví
  • Správa a spolupodílení se na vývoji interního informačního portálu (Sharepoint)
  • Sběr a sdílení informací o vážných incidentech i dobré praxi v rámci společnosti
  • Součástí práce je pak i nezbytná administrativní agenda v systému SAP spojená zejména s tvorbou objednávek a fakturací

Hledáme právě vás, pokud:

  • Máte výborné organizační schopnosti
  • Dále týmového ducha a přesto vysokou míru samostatnosti
  • Angličtina na úrovni B2 je pro Vás samozřejmostí, protože budete v úzkém kontaktu s kolegy v rámci střední Evropy
  • Jste pokročilý uživatelé Excel a PowerPoint

Výhodou Vám bude znalost a zkušenost s SharePoint, určitě ale není podmínkou, rádi vás s ním naučíme pracovat.
Povědomí o standardech bezpečnosti práce nebo předešlá zkušenost je výhodou, hlavní je však nadšení.

Co můžete získat:

  • Zajímavou práci v mezinárodní společnosti
  • 25 dní dovolené + 2 dny placeného volna navíc
  • Denní příspěvek na stravné ve výši 66Kč za odpracovanou směnu
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění až 1.100,–Kč
  • Pružná pracovní doba, možnost využití home office
  • Flexi passy v hodnotě 1.500,–Kč
  • Vzdělávání, rozvoj a talentové programy pro zaměstnance
  • Zaměstnanecký akciový program Seop
  • Slevy na firemní produkty, Multisport karta za 350,–Kč, zlevněné volání u T-mobile a další zvýhodněné nabídky partnerů

Máte zájem o tuto nabídku?

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2022 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena