- 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Naše společnost se zabývá správou nemovistostí a poskytováním služeb, spojených s instalací měřidel spotřeby vody a tepla v bytových domech a poskytování následného servisu pro zákazníky (odečty měřidel, rozúčtování spotřeby vody a tepla atp.). Kromě toho provádíme instalatérské, topenářské a elektropráce a provozujeme velkoobchod s měřidly. Našimi klienty jsou SVJ, BD, správci nemovitého majetku, provozovatelé obchodních center, menší vodárenské společnosti, developerské společnosti atp..
Náplní práce je především vedení podvojného účetnictví neziskových organizací (SVJ, BD) dle jednoduché účetní osnovy v programu Money S4 (cca 40-50 % objemu práce) a fakturace za námi poskytované služby (cca 30-40 % práce). Předmětem pracovní činnosti je také tvorba jednoduchých smluv dle připravených vzorů a ostatní administrativní úkony, které souvisí s výše uvedenými činostmi.
Od uchazeče o tuto pozici očekáváme znalost podvojného účetnictví a ochotu se průběžně vzdělávat. Důležitá je také schopnost pracovat samostatně a zároveň umět komunikovat s ostatními kolegy v týmu naší společnosti. Základem je také schopnost analytického myšlení, smysl pro přesnost a odpovědnost. Výhodou je znalost problematiky SVJ a BD a také schopnost komunikovat se zákazníky.
Nabízíme zajímavou a nestereotypní práci v přátelském kolektivu, možnost určité flexibility pracovní doby, profesní a platový růst. Vzhledem k povaze práce také umožňujeme rozvržení pracovních úkolů dle Vaší volby a podporujeme inovativní nápady. Po nástupu do pracovního poměru samozřejmě provedeme zaškolení v potřebném rozsahu a v případě zájmu jsme schopni zajistit potřebný odborný výukový kurz nebo seminář. Bližší informace rádi sdělíme při osobním pracovním pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?