- 70 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Naše společnost se zabývá správou nemovistostí a poskytováním služeb, spojených s instalací měřidel spotřeby vody a tepla v bytových domech a poskytování následného servisu pro zákazníky (odečty měřidel, rozúčtování spotřeby vody a tepla atp.). Kromě toho provádíme instalatérské, topenářské a elektropráce a provozujeme velkoobchod s měřidly. Našimi klienty jsou SVJ, BD, správci nemovitého majetku, provozovatelé obchodních center, menší vodárenské společnosti, developerské společnosti atp..
Náplní práce je především vedení podvojného účetnictví neziskových organizací (SVJ, BD) dle jednoduché účetní osnovy v programu Money S4 (cca 40-50 % objemu práce) a fakturace za námi poskytované služby (cca 30-40 % práce). Předmětem pracovní činnosti je také tvorba jednoduchých smluv dle připravených vzorů a ostatní administrativní úkony, které souvisí s výše uvedenými činostmi.
Od uchazeče o tuto pozici očekáváme znalost podvojného účetnictví a ochotu se průběžně vzdělávat. Důležitá je také schopnost pracovat samostatně a zároveň umět komunikovat s ostatními kolegy v týmu naší společnosti. Základem je také schopnost analytického myšlení, smysl pro přesnost a odpovědnost. Výhodou je znalost problematiky SVJ a BD a také schopnost komunikovat se zákazníky.
Nabízíme zajímavou a nestereotypní práci v přátelském kolektivu, možnost určité flexibility pracovní doby, profesní a platový růst. Vzhledem k povaze práce také umožňujeme rozvržení pracovních úkolů dle Vaší volby a podporujeme inovativní nápady. Po nástupu do pracovního poměru samozřejmě provedeme zaškolení v potřebném rozsahu a v případě zájmu jsme schopni zajistit potřebný odborný výukový kurz nebo seminář. Bližší informace rádi sdělíme při osobním pracovním pohovoru.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.