- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Chceš být součástí české firmy, která si zakládá na přátelské atmosféře, kvalitě a spolehlivosti?
Hledáme energického a komunikativního VEDOUCÍHO REKLAMAČNÍHO ODDĚLENÍ, který se nebojí výzev a má prozákaznický přístup.
Pokud rád komunikuješ s lidmi, umíš si poradit s každou situací a zvládáš pracovat i v dynamickém prostředí, jsi ten pravý člověk pro nás! K dispozici budeš mít skvělé asistentky, které ti pomohou s administrativní částí a připraví ti veškeré podklady, na kterých pak budeš pracovat. A jako bonus budeš mít k dispozici i automobil :)
Tvou náplní práce bude:
- Komunikace se zákazníky – Zajištění plynulé komunikace s klienty prostřednictvím telefonu a e-mailu, poradenství a efektivní řešení reklamací
- Plánování a organizace – Koordinace a plánování výjezdů servisních techniků po celé republice
- Řízení týmu a spolupráce – Vedení a motivace týmu techniků a asistentek
- Proaktivní přístup – Aktivní řešení problémů, které se objeví v průběhu reklamací, a rychlá reakce na potřeby zákazníků
- Technické poradenství – Poskytování odborného poradenství a návrhů řešení pro technické problémy zákazníků
Vidíš se v tom? Tak neváhej a přidej se k našemu stabilnímu týmu profesionálů, kde panuje otevřenost a spolupráce :)
- Minimálně SŠ, nejlépe technického směru nebo technickou zdatnost
- Schopnost samostatné práce a organizační dovednosti
- Prozákaznický přístup a schopnost rychlé komunikace
- Zkušenost s plánováním a vedením týmu je výhodou
- Uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office
- Odolnost vůči stresu :) a schopnost rychle reagovat na změny
- Motivující mzda až 45 tisíc
- Služební automobil i k soukromým účelům
- 13. mzda
- Možnost občasného HO dle předchozí domluvy
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Notebook, mobil
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?