- Plný úvazek
O nás
Hodinky 365 s.r.o.
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.
Naše hodnoty
- otevřenost a upřímnost
- zájem
- překonávat očekávání
- skvěle nebo vůbec
- odbornost
Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.
Vaším denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budete komunikovat nejen se zákazníky, ale taky s naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém. A přesně to bude váš úkol.
Samozřejmě občas narazíte i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost. Pokud máte prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříte, že limity jsou jen v hlavě, jste přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.
Požadavky
(1) Komunikační dovednosti
Vaše vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abyste dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíte jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.
Co Vám můžeme nabídnout:
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abyste zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od vás očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, vaše práce bude hlavně o lidskosti.
Co bude vaše práce?
- E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisy
- Poradenství, příjem a komplexní vyřízení reklamací a servisu
- Zodpovědnost za výsledky všech částí reklamačního oddělení
Na co se u nás můžete těšit?
- Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu lidí
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na multisport kartu
- 5 týdnů dovolené
- Příležitost profesního i osobního rozvoje
- Možnost zaparkovat přímo u firmy
Zaujalo vás to?
Pomocí formuláře na našich stránkách - www.hodinky-365.cz/kariera se můžete přihlásit do výběrového řízení.
V místě pro motivační text mě prosím zkuste přesvědčit: 1) že dobře zvládáte komunikaci a 2) že pro vás nebude problém pracovat na vlastním vzdělávání v oboru hodinek, jak v práci, tak i ve svém volném čase. Klidně se trochu rozepište. 3) Napište mi také, kdy by byl možný váš nástup do zaměstnání.
Životopis můžete přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, kdyby byl ve formátu PDF. Děkuji.
Základní parametry nabízené práce
- Název pozice: Specialista reklamačního oddělení (HPP)
- Pracovní vztah: HPP
- Nástup: Ihned nebo dohodou
- Mzda: 30.000 - 35.000 Kč
- Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava - Vítkovice
- Pracovní doba: Střídavě po týdnech: Ranní 7:00–15:30 / Odpolední 9:30–18:00
- Kontaktní osoba: Martin Koňařík



