- Ostrava
- RIGHT INDICADA s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Ostrava |
Firma | Hodinky 365 s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Hrubá mzda | 30.000 – 35.000 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Hodinky 365 s.r.o.
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.
Naše hodnoty
Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.
Vaším denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budete komunikovat nejen se zákazníky, ale taky s naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém. A přesně to bude váš úkol.
Samozřejmě občas narazíte i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost. Pokud máte prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříte, že limity jsou jen v hlavě, jste přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.
(1) Komunikační dovednosti
Vaše vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abyste dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíte jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abyste zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od vás očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, vaše práce bude hlavně o lidskosti.
Pomocí formuláře na našich stránkách - www.hodinky-365.cz/kariera se můžete přihlásit do výběrového řízení.
V místě pro motivační text mě prosím zkuste přesvědčit: 1) že dobře zvládáte komunikaci a 2) že pro vás nebude problém pracovat na vlastním vzdělávání v oboru hodinek, jak v práci, tak i ve svém volném čase. Klidně se trochu rozepište. 3) Napište mi také, kdy by byl možný váš nástup do zaměstnání.
Životopis můžete přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, kdyby byl ve formátu PDF. Děkuji.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.
Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.
Vše, co potřebujete vědět o registraci na úřadě práce - musím se registrovat, kde se registrovat, kdy se registrovat se dozvíte v daném článku. Jak probíhá osobní schůzka a co můžete zařídit online z pohodlí domova. Věděli jste, že již nemusíte na úřad práce v místě vašeho trvalého bydliště, ale stačí ten, který je nejblíže vašemu bydlišti, byť jen přechodnému?
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.
Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje