- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.
Tvým denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budeš komunikovat nejen se zákazníky, ale taky naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém. A přesně to bude tvůj úkol.
Samozřejmě občas narazíš i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost. Pokud máš tedy prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříš, že limity jsou jen v hlavě, jsi přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.
Tvé vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abys dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíš jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abys zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od tebe očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, tvá práce bude hlavně o lidskosti.
Co bude tvá práce?
E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisy
Poradenství, příjem a komplexní vyřízení reklamací a servisu
Zodpovědnost za výsledky všech částí reklamačního oddělení
Na co se u nás můžeš těšit?
Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu lidí
Stravenkový paušál
Příspěvek na multisport kartu
5 týdnů dovolené
Příležitost profesního i osobního rozvoje
Možnost zaparkovat přímo u firmy
Základní parametry nabízené práce
Název pozice: Specialista reklamačního oddělení (HPP)
Pracovní vztah: HPP
Nástup: Ihned nebo dohodou
Mzda: 35 000 Kč
Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava – Vítkovice
Pracovní doba: Ranní 7:00–15:30 / Odpolední 9:30–18:00 (plný úvazek)
Kontaktní osoba: Ing. Petra Obrusníková, DiS.,vedoucí provozní

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.