- Plný úvazek

Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.
Tvým denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budeš komunikovat nejen se zákazníky, ale taky naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém. A přesně to bude tvůj úkol.
Samozřejmě občas narazíš i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost. Pokud máš tedy prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříš, že limity jsou jen v hlavě, jsi přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.
Tvé vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abys dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíš jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abys zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od tebe očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, tvá práce bude hlavně o lidskosti.
Co bude tvá práce?
E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisy
Poradenství, příjem a komplexní vyřízení reklamací a servisu
Zodpovědnost za výsledky všech částí reklamačního oddělení
Na co se u nás můžeš těšit?
Příjemné pracovní prostředí a skvělou partu lidí
Stravenkový paušál
Příspěvek na multisport kartu
5 týdnů dovolené
Příležitost profesního i osobního rozvoje
Možnost zaparkovat přímo u firmy
Základní parametry nabízené práce
Název pozice: Specialista reklamačního oddělení (HPP)
Pracovní vztah: HPP
Nástup: Ihned nebo dohodou
Mzda: 35 000 Kč
Místo výkonu práce: Sirotčí 10, Ostrava – Vítkovice
Pracovní doba: Ranní 7:00–15:30 / Odpolední 9:30–18:00 (plný úvazek)
Kontaktní osoba: Ing. Petra Obrusníková, DiS.,vedoucí provozní
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.
V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?