- 32 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hodinky 365 s.r.o.
Naše vize
Doručovat spokojenost a dělat práci na kterou můžeme být hrdí.
Naše hodnoty
Hledáme specialistu reklamačního oddělení. Možná to zní jako nejproblematičtější práce na světě, ale my naopak věříme, že právě v těchto situacích můžeme zákazníkům nabídnout tu nejlepší pomoc. A proto hledáme někoho, kdo to vidí stejně a bude s našimi zákazníky hledat ten nejlepší způsob, jak vyřešit i neřešitelné.
Vaším denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budete komunikovat nejen se zákazníky, ale taky s naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Reklamace máme spojené s něčím negativním a nepříjemným. Ale naší vizí je tento dojem překonat. Proto se snažíme udělat maximum, aby zákazníci odcházeli spokojeni, i když nastane s hodinkami nějaký problém. A přesně to bude váš úkol.
Samozřejmě občas narazíte i na nepříjemné situace, ale věříme, že právě správná komunikace a profesionálním přístup může obrátit i nepříjemné trable v pozitivní zkušenost. Pokud máte prozákaznický přístup, empatii a stejně jako my věříte, že limity jsou jen v hlavě, jste přesně ten člověk, který by měl být v našem týmu.
(1) Komunikační dovednosti
Vaše vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abyste dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Musíte jim profesionálně, ale současně lidsky vysvětlit, jaká je například na hodinkách závada, jak bude probíhat celý proces reklamace či opravy, případně se domluvit na postupu, který jim bude nejvíce vyhovovat.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Opravy či reklamace nikdo z nás neřeší rád. Pro nás je ale důležité, abyste zákazníkům naslouchal, dokázal pochopit jejich problém a našel to nejlepší řešení. Chce to velkou dávku empatie a také individuálního přístupu. Přestože se od vás očekává pečlivost, profesionální přístup a skvělá znalost legislativy, vaše práce bude hlavně o lidskosti.
Pomocí formuláře na našich stránkách - www.hodinky-365.cz/kariera se můžete přihlásit do výběrového řízení.
V místě pro motivační text mě prosím zkuste přesvědčit: 1) že dobře zvládáte komunikaci a 2) že pro vás nebude problém pracovat na vlastním vzdělávání v oboru hodinek, jak v práci, tak i ve svém volném čase. Klidně se trochu rozepište. 3) Napište mi také, kdy by byl možný váš nástup do zaměstnání.
Životopis můžete přiložit v libovolném formátu, ale moc by mi pomohlo, kdyby byl ve formátu PDF. Děkuji.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.