- 66 600 – 83 400 Kč
- Plný úvazek

ISS International Czech Republic s.r.o. je součástí společnosti ISS Group, která byla založena v dánské Kodani v roce 1901 a dnes je nejvýznamnějším světovým dodavatelem v oblasti Facility Management Services a globálním lídrem v oblasti Integrovaných Facility služeb. ISS charakterizují mnoholeté zkušenosti vyvíjením nových metod a technologií, stejně jako vysoká úroveň řízení služeb v celém jejich spektru. V České republice ISS působí od roku 1996, ISS International s.r.o. byla založena v roce 2020 a je více rodinného typu. Neustále rozšiřujeme náš kolektiv a hledáme ty z Vás, kteří chtějí a dokážou být součástí zvyšování výkonu a celkového růstu firmy. Věříme v sílu týmové práce. V lidském přístupu vidíme největší potenciál firmy. Skvělých výsledků dosahujeme právě proto, že naše týmy jsou profesionální, drží při sobě, spolupracují a podílí se na rozvoji společnosti ale i každého z nás.
vytváření cenových nabídek v technické oblasti pro stávající i nové klienty,
řešení požadavků klienta a jejich dotazů
spolupráce s nákupním oddělením při vyhledávání a jednání s technickými dodavateli,
koordinace svěřených úkolů, zakázek, ať už s využitím subdodavatelů či vlastních zaměstnanců,
projektové vedení zakázek,
spolupráce na náboru a onboardingu zaměstnanců,
spolupráce na zpracovávání podkladů pro mzdy,
podílení se na vzdělávání zaměstnanců,
vyřizování individuálních požadavků a žádostí zaměstnanců.
zkušenosti z obdobné pozice min. 2 roky,
vzdělání technického směru,
velmi dobré komunikační a organizační dovednosti,
pečlivost, důslednost a proaktivní přístup,
komunikativní znalost angličtiny,
řidičský průkaz skupiny B,
znalost práce na PC – MS Office.
zázemí stabilní a rostoucí společnosti s dlouholetou tradicí,
5 týdnů dovolené,
dny zdravotního volna,
systém cafeterie,
možnost práce na home office.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.