- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.
SLUTO s.r.o. je účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí. Od roku 2000 poskytujeme komplexní účetní a mzdové služby, přičemž od roku 2011 jsme registrováni u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme byli oceněni jako účetní firma roku. Naší misí je nejen vedení účetnictví, daňové poradenství a zpracování mezd, ale také rozšíření našich služeb tak, aby naši klienti mohli plně využít svůj potenciál bez zbytečných starostí a měli volné ruce pro to naplno se věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace účetnictví a neustále se rozvíjíme.
Aktuálně vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů z různých oborů, včetně neziskového sektoru. Stále rosteme. Proto nabízíme příležitost seberealizace a rozvoje v účetnictví a daních někomu, kdo chce růst s námi a je pro něj výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.
Koho hledáme?
Hledáme zodpovědnou a komunikativní účetní/účetního s alespoň roční praxí v účetnictví podle CZ standardů. Pokud máte rádi výzvy, chcete se dál rozvíjet a zajímáte se o účetní a daňovou legislativu, rádi bychom Vás přivítali v našem týmu! Máme pracovní příležitost pro toho, kdo se nebojí hledat řešení, umí dotahovat věci do konce a chce být součástí digitalizace účetnictví.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?