- Plný úvazek

SLUTO s.r.o.
Hlavní účetní - Vedoucí týmu v účetní a daňové kanceláři
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost SLUTO s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.
O nás
Co je SLUTO s.r.o.?
Účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. poskytuje služby (nejen) vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví. Našim klientům chceme uvolnit ruce od spousty povinností, aby se mohli naplno věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace.
V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů a stále se rozrůstáme. Proto nabízíme příležitost seberealizace ve vedení týmu účetních, poskytování odborné i metodické podpory v účetní a daňové problematice někomu, pro koho je výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.
Koho hledáme?
Někoho, kdo povede jeden z našich týmů finančních účetních po odborné, ale i organizační stránce. Musí mít zkušenosti ve zpracování účetnictví alespoň 5 let, znát i daňovou legislativu a být zodpovědná/ý a komunikativní, mít schopnost vést tým. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o účetní a daňovou legislativu, máme pro Vás pracovní příležitost.
Co Vás čeká:
Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.
- Vedení a organizace práce svého účetního týmu
- Odborná i metodická podpora týmu účetních
- Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
- Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
- Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
- Reporting klientům dle jejich požadavků
- Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
- Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu
Co od Vás očekáváme:
- Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
- Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
- Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
- Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
- Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
- Zkušenost s vedením týmu 4 - 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
- Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
- Schopnost dotahovat věci do konce
- Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
- V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
- Rychlou orientaci v ekonomických systémech
- Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Podporu ze strany vedení firmy i kolegů jak v odborné, tak i v metodické oblasti
- Po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
- Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
- Pružnou pracovní dobu
- Po zapracování jistotu fixní mzdy a k tomu motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
- Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
- Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
- Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
- Teambuildingové akce
- 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
- Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-))
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti



