Hlavní účetní - Vedoucí týmu v účetní a daňové kanceláři

Staré Město, Praha
60.000 – 90.000 Kč
Firma
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

SLUTO s.r.o.

Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.

O nás

Co je SLUTO s.r.o.?

Účetní a daňová kancelář SLUTO s.r.o. poskytuje služby (nejen) vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. Od roku 2011 je společnost SLUTO evidována u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme se stali účetní firmou roku. Naším posláním je vedení účetnictví s rozšířením portfolia služeb, kdy jsme již dávno překročili rámec podpory našich klientů daleko za jen „běžné“ zpracování účetnictví. Našim klientům chceme uvolnit ruce od spousty povinností, aby se mohli naplno věnovat tomu, v čem jsou dobří oni. Jdeme cestou digitalizace.

V současné době vedeme účetnictví, poskytujeme daňové poradenství a zpracováváme mzdy pro více než 1000 klientů a stále se rozrůstáme. Proto nabízíme příležitost seberealizace ve vedení týmu účetních, poskytování odborné i metodické podpory v účetní a daňové problematice někomu, pro koho je výzvou a smyslem práce v účetní a daňové kanceláři.

Koho hledáme?

Někoho, kdo povede jeden z našich týmů finančních účetních po odborné, ale i organizační stránce. Musí mít zkušenosti ve zpracování účetnictví alespoň 5 let, znát i daňovou legislativu a být zodpovědná/ý a komunikativní, mít schopnost vést tým. Pokud Vás baví hledat řešení, dotahovat věci do konce a potřebujete, aby Vaše práce měla smysl a zajímáte se o účetní a daňovou legislativu, máme pro Vás pracovní příležitost.

Co Vás čeká:

Zajímavá a různorodá činnost nejen v oblasti vedení účetnictví a daňových konzultací.

  • Vedení a organizace práce svého účetního týmu
  • Odborná i metodická podpora týmu účetních
  • Komunikace s klienty, kterým zpracovávají účetnictví členové svěřeného týmu, v záležitostech odborného poradenství
  • Závěrečná kontrola konečného zpracování všech klienty dodaných dokladů, podkladů apod. v rámci svěřeného účetního týmu (DPH, kontrolní hlášení, silniční daň, atd.)
  • Zpracování přiznání DPPO a DPFO za uplynulé období u klientů ve svém týmu
  • Reporting klientům dle jejich požadavků
  • Reporting vedení společnosti v rámci svěřeného účetního týmu (týkající se jak odborné problematiky, tak i personální oblasti) na týdenních poradách vedoucích
  • Činnosti dle interních firemních postupů nutné pro organizaci práce týmu

Co od Vás očekáváme:

  • Komplexní orientaci v daňové a účetní problematice, orientace ve všech souvisejících právních předpisech, znalost aktuální legislativy
  • Prokazatelnou úspěšnou praxi v účtování podnikatelských subjektů - min. 5 let, z toho 2 roky na vedoucí pozici
  • Praktické zkušenosti s výkaznictvím, sestavováním účetní uzávěrky, přiznáním k dani z příjmu (FO, PO)
  • Výbornou znalost obsluhy účetního programu Pohoda
  • Praktická zkušenost s dalšími účetními programy pro Vás bude výhodou
  • Zkušenost s vedením týmu 4 - 5 lidí a schopnost organizovat pracovní činnost sobě i členům týmu
  • Umění komunikovat s klienty i s členy týmu
  • Schopnost dotahovat věci do konce
  • Perfektní znalost českého jazyka (součástí práce je i komunikace s klienty a s úřady)
  • V případě, že umíte komunikovat v AJ, můžete získat klienty, u kterých svoji znalost využijete
  • Rychlou orientaci v ekonomických systémech
  • Pečlivý a odpovědný přístup ke svěřené práci, spolehlivost a loajalitu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Podporu ze strany vedení firmy i kolegů jak v odborné, tak i v metodické oblasti
  • Po odborném zaškolení a seznámení se s firemní kulturou a pracovními postupy získáte tým 4 – 5 účetních
  • Podporu Vašeho dalšího vzdělávání v různých směrech – legislativa, jazyky, soft skills,…
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po zapracování jistotu fixní mzdy a k tomu motivující finanční ohodnocení (prémie formou podílové mzdy)
  • Mnoho zajímavých benefitů včetně výborné kávy, ovoce a občerstvení na pracovišti, home office, sick days, stravenkový paušál, MultiSport kartu nebo benefitní kartu nebo příspěvek na pojištění, dovolená navíc, příspěvek na vzdělávání a další
  • Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce
  • Dobrý pocit z toho, že má Vaše práce smysl
  • Teambuildingové akce
  • 2× do roka pojedete na celofiremní Sympozium, kde se budete nejen vzdělávat, ale i bavit
  • Práci v kolektivu fajn lidí, kde si tykáme (přestože v inzerátu vykáme :-))

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
GS kancelář s.r.o. | GS kancelář s.r.o. | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
Pharm Go 100 s.r.o. | Pharm Go 100 s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. ledna
Prospectum s.r.o. | Prospectum s.r.o. | Náchod Náchod
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. července
Inventec (Czech), s.r.o. | Inventec (Czech), s.r.o. | Brno Brno
  • 26 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Česká EuV Commercial s.r.o. | Česká EuV Commercial s.r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 35 000 – 85 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
MHA, s.r.o. | MHA, s.r.o. | Humpolec Humpolec
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
ESOX, spol. s r.o. | ESOX, spol. s r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
Ing. Bronislav Vala | Ing. Bronislav Vala | Valeč, Třebíč Valeč, Třebíč
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. října
HR Direct s.r.o. | HR Direct s.r.o. | Kolín Kolín
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. října
FORNAX, spol. s r.o. | FORNAX, spol. s r.o. | Strážnice Strážnice
  • 29 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. září
SEIKO Flowcontrol, spol. s r.o. | SEIKO Flowcontrol, spol. s r… | Blatnice pod Svatým Antonínkem Blatnice pod Svatým Antonínkem
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Ředitelství silnic a dálnic s. p., Institut klinické a experimentální medicíny, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Česká spořitelna, a.s., SATUM CZECH s.r.o., EMS - Easy Marketing Solutions s.r.o., Česká pošta, s.p., Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Kontrolor / Kontrolorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nusle, Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Smíchov, Praha, Strašnice, Praha, Dejvice, Praha, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální zkušenost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT